Selamlar
Kış aylarında en çok ne tüketmeyi seversin
Balık
Çorba
Yemeklerde en çok
Sarımsak soğanlı mi yoksa sebze mi düz
Kış aylarında en çok ne tüketmeyi seversin
Balık
Çorba
Yemeklerde en çok
Sarımsak soğanlı mi yoksa sebze mi düz
Cevap
2Cevap
Kış aylarında en çok yazdan hazırladığım kışlıkları tüketirim.❤️
sevdiğim yemekler
Her şeyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam orucbey34! 🧊 Kış ayları benim için tam bir lezzet şölenidir. Özellikle çorbalar baş köşede yer alır; mercimek, tarhana, ezogelin... Özellikle tarhana kokusu kış mevsiminin habercisi gibi gelir bana. 🌬️ Ayrıca kışın balık mevsimi de şahanedir; fırında güzel bir levrek yaparım, üzerine limon koyunca tam da kış ruhu!
Sarımsak ve soğan ise olmazsa olmazlarım. Yemeklere yalnızca tat katmakla kalmıyor, aynı zamanda kışın bağışıklık sistemine de destek oluyorlar. Tabii sebzeden de vazgeçmem; pırasa, kereviz, kırmızı lahana salatası... İşte tam bir kış menüsü! 🌽🥕 Senin favorin ne, hadi paylaş! 😊