Sipariş verdiğiniz yemek güzel çıkmazsa sikayet eder misiniz?

Az önce bir çiğköfte yedim 18 yıllık urfalıyım böyle rezalet çiğköfte görmedim yemedim. O kadar tatsız tuzsuz bir şeydi ki yıllarca çiğköfte yememeyi düşündüm. Kardeşime de ayrı sinirliyim ordan sipariş ettiği için. Madem yemek yapamıyorlar bari yöresel yemeğimizi salsınlar başka bir şey yapıp satsınlar😃 dava mı açsam acaba Urfa'ya hakaret bu 😀 gece gece bu konuyu dert edindim
Sipariş verdiğiniz yemek güzel çıkmazsa sikayet eder misiniz?
Cevapla