
Bir makarna salatası yapabiliyorum zaten onu da beğenin 🥴

Bir makarna salatası yapabiliyorum zaten onu da beğenin 🥴
Nadiren başıma geliyor ve ben sinir oluyorum nasıl kötü yaptım diye ertesi gün aynı yemeği tekrar yapıyorum pişirme süresi ya da kullandığım malzemeyi değiştirerek kıvamı tutana kadar vazgeçmem ben yemek yapıyorsam güzel olmalı
Üzülmem kötü olduysa bende kendimi eleştiririm 🥴😬
Suflelerde harika gözüküyor 🫠🥰
Olabilir belki 🫠🥰
Cevap
5Cevap
Üzülmem
Evet üzülürüm emek vererek yapıyorum çünkü.
Ama eksik fazla olarak eleştiri yapılırsa üzülmem geliştirmeye çalışırım
Aşık adam yine yemek sorusu sormuş 😊
Üzülmem beğenmezse yemesin ben zaten kendi sevdiğim gibi yapmışımdır ben yerim 😂
Sen aşıksınn arkadaşş😅
Çok üzülürüm. Annem bir kere beğenmeyip saydırdı bana :(
yani tabi ki üzülürüm ama bende beğenmezsem yaptığım yemeği o zaman hiç sorun yok 🙂
Ben aksine beğenilince üzülüyorum gelip yine istiyorlar diye sinir oluyorum 🤣🤣
Üzülmem, tabağı önlerinden çekerim beğenmiyorlarsa yemesinler. :)

üzülürüm
Üzülmem hepsini ben yerim
Biraz bozulurum. Canım Goril çekti 🦍
😅😅
Biraz bozulurum, sufle mi yapmissin sen
hiç beğenilmediği olmadı bilmem
sen bilirsin gerçekler bunlar
Evet üzülürüm o kadar emek vermişim.
Kimin beğenmediğine bağlı. 😃
Hayır üzülmem shsjdhd
Ay bunu sen mi yaptin canim cekti
Üzülürüm
Kahrolurum
kişiye bağlı
1 hafta boyunca ağladığımı hatırlıyorum 🥺
Üzülürüm
beğenilmemesi muhtemel ya üzülmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?