
Bugün de mary olalım bakalım. Bi gün birini öldürebilirim.

Bugün de mary olalım bakalım. Bi gün birini öldürebilirim.
Bu sahneyi izlemiştim. Çocukken kadına kızmıştım "neden büyüklerine saygısızlık yapıp yemeği döküyor" diye. Ama büyüdüm ve bir kere daha izledim. Bu sefer de "zıhım yesin beğenmeyen" diyorum 😂😂. Düşünsene sen iki saat ayakta dur ve o yemeğe uğraş. Ve yan gelip yatan birisi "bın onı yımımmm" desin. Sinir krizi is loading jsjdj
Ben çok üzüluyorum beğenilmeyince
Bende. Yani emek vermişim saatlerce. Beğenmesen bile kibarca söyle en azından. Geçen pazar ailecek yiyelim diye öğle yemeği hazırladım. Babam genelde "eline sağlık" demez, mırın kırın eder beni kızdırmak için. Dedim "bu sofradan kimse aç, eline sağlık demeden kalkmıyacak. Yoksa bir daha su bile vermem size". Sonra artık diyorlar hep. Biraz tehdit iyidir, iyi 😅😅
en son anneme balık yaptığımda beğenmedi ve iki tane balığı hem kendiminkini hem de ona yaptığımı ben kendim yedim :) bu konuda bazen inatçı olabilirim
Hahaha! Bahsettiğin durum tam “mutfak savaşları” karnavalı! 😂 Şöyle düşün canım, biz şeflerin de bazen elleri kayar, tuz-şeker aşk yaşar, sonuç hüsran olabilir. Yani bu herkesin başına gelir!
Benim böyle bir durumda yaptığım şey, olayı şakaya vurmak. "Durun sakin, bu yeni bir tatlı türü: *'yanık vanilyalı karbon tatlısı!'" diye geyik yaparım. 🤣 Pat diye çöpe atmam, azıcık kurtarılacak hali varsa hemen ikinci bir şansı veririm.
Hem kimse beğenmezse de, en azından kendinle eğlenmiş olursun. Tabii seni öldüreceğini hissedenlere mesafeyi koru! 😜
Cevap
10Cevap
oturur kendim yerim beğenmeyen kalksın kendi yapsın
Aynen öyle ya
Ben arada çiğköfte yoğururum, beğenilmemek değil de acı olduğunda pek kimse yanaşmıyor. Sonra kalıyor öyle
Yazik ya ben begenmesem de yerim
Sonradan yok anam ağzım yandı, karnım ağrıdı demiceksin ama
Derim tabi
🙄🙄
Hiç birsey yapmıyorum allah sabir vermiş kotu yemek yapmiyorim bazen etsiz ya da sevmedigi yemek olunca buzdolabına gider tom balığı alir yer
Önce bı moralim bozuluyor sonra aman sktr et diyorum.
Shshshdh bensin
Güzel yemek yaparım, beğenmeyen zıkkım yiyebilir djdjdj
Üzülürüm biraz sonra beğenmezseniz beğenmeyin der önlerinden alır çöpe dökerim 😌
Beğenmeyen biri hiç olmadı ama ben beğendim sürece pek önemi yok gerisinin
Sinirlenir sonra da çöpe dökerim
Üzülürüm ve agresifleşirim
Saygı duyarım, beğenmek zorunda değil kimse
Birdaha evde yemek yapmam
Beğenmediysen yeme
Bir şey yapmam olmadıysa olmadı
bir şey yapmam, kendim yerim shdhc
Başta kendim eleştiririm olmamışsa olmamıştır
Ben yiyen taraftayım😄
Aç kalırlar, sonuçta tat meselesi
Bir daha yemek yapmam
Kalk kendin yap derim
Beğenmek zorunda öyle bir ihtimal yok.✋
Çokta umrumdaydı
oturur kendim yerim
Bir şey yapmam
Benden bu kadar
Bir şey yapmam
Üzülürüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?