Bugün başıma geldi ilk kez denedim ve tadına da bakamadım. Şimdi yiyemiyorum. Ne yapabilirim çöpe atıyorum her zaman ancak kötü hissediyorum atınca yiyince de midem bulanıyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Sokak hayvanlarına verin diyenler var ancak içerisinde yağ var ve sağlıksız olduğunu düşünüyorum.
Valla hayvanlar o konuda bizden iyi kötü gelecek şeyleri yemiyorlar ben bimden sucuk almıştım kedilere attım bir parça yemediler :D yerken gözümün önüne onların burun kıvırmasi geldi hep :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Valla kurtarmak için elimden ne gelirse onu yapıyorum kötü de olsa yiyorum ne yapayım çöpe atılacak değil ya
Atıyoruz mecburen bazen :((
israf oldu diye üzülürüm. Bugünlerde hayat pahalı :D :D
Aynen bazı insanlar yiyecek yemek bulamıyorken dökünce kötü hissediyorum
az önce yemeğimi bıraktım :/ ama cidden tavuk yemek yerine çayırda otlanıyormuş gibi hissettirdi :) Yinede dediğine katılıyorum.
İşte o yüzden bu durumlarda yemeği her zaman az yaparım. Sana da tavsiyemdir. İlk kez yapıyorsan az yapıp denemelisin! 🐥
O kadar kötü ne yapmış olabilirsin 😂
Mantarlı makarna ilk kez denedim ve hoşuma gitmedi keşke sade mantar yapsaydım :/
Ayyy ziyan olmuş mantarlar çokta severim he
Yavaş yavaş yavaş çalışıyorum :d
Yemeye**
Hahah 😂😂 ye kız ziyan olmasın 😂
Bazen benimde geliyor başıma.
Ne yapıyorsun çöpe mi atıyorsun
Köpeklete vwriyorum
Yağı göz kararı koydun galiba bir kepçe yağ çoğu yemeğe yeter
Yenilmeyecek kadar kötüyse atarsın midene yazık.
Yenir ama ben bir tabak yedim daha fazla yiyemiyorum. Zorlayacağım biraz daha olmazsa çöp.
Mutlaka biri yer çöpe gitmez
Ben yapamam ama beğenmesem yemem
Kağıt bir kaba koyup hayvanlar için bir yere birakabilirsin
Yerler mi ki yağlı bayağı
Biraz kuru ekmek varsa doğrarsan illaki yiyen olur bence hem yağida çeker
Biz zaten artık ekmekleri veriyoruz ama bu yemekler hayvanlar için ağır gelir diye düşünüyorum
Valla hayvanlar o konuda bizden iyi kötü gelecek şeyleri yemiyorlar ben bimden sucuk almıştım kedilere attım bir parça yemediler :D yerken gözümün önüne onların burun kıvırmasi geldi hep :D
:D demek öyle ne yapılır ki şimdi bu yemekleri az yapmak gerek. Anneme söylüyorum çok yap diyor sonuç ortada. Siz siz olun yemekleri az ve öz yapın :D
Gönlü bolsa demek ki :D valla ben kalan herşeyi hayvanlara dağıtıyorum o yüzden artmasında sıkıntı olmuyor
Sokak hayvanlarına
Çok kötüyse çöpe atmaktan başka çare yok
Çok kötü değil de bakalım yiyebildiğim kadarını yerim
Çöpe at yapacak bir şey yok
Evcil hayvanlara ya da sokak hayvanlarina ver
Zorla evdekilere yediririm