Yeme o zaman deyip tabağı önlerinden aldığım çok. O zaman bir daha diyemediler efendi efendi yediler. Sıkıyorsa yemesinler yine alırım aç kalırlar. Sizin sokakta ne var böyle herkes kaza yapıyor.
Üzülüyorum. İyi, kötü uğraşıp yapmışım. Beğenmedilerse bile nezaketen güzel olmuş diyebilirler. Dan diye yüzüme "bu olmamış ya" diyerek burun kıvırılması beni üzer.