Yemek yapmayı bilmeyenlerin eleştirmeye hakkı var mıdır? Yemek yapmayı bilmeyen birinin yemeğinizi eleştirmesine ne tepki verirsiniz?

Yemek yapmayı bilmeyenlerin eleştirmeye hakkı var mıdır? Yemek yapmayı bilmeyen birinin yemeğinizi eleştirmesine ne tepki verirsiniz?

Mantıksal eleştiriler yapamayacağını düşünüyorum. Yağı fazla olmuş, salçası fazla olmuş falan gibi şeyleri akıl edemez. Bazı malzemelerin fazla ya da az oluşunu yemek yapmayı bilen bakmaya bile anlar..
Yok, böyle bir şeyi normâl görmüyorum.
Çok biliyorsa kendisi yapsın. 🤷
Daha mutfağa girmeyen, hangi malzemeyle ne yemek yapılacağını bilmeyen yorum yapmasın bir zahmet. Yemek kötüdür, yenmiyordur ona yorum yapabilir. Ama tadında, tuzunda sıkıntı yoksa, eleştirmek için eleştiren insanlar görüyorum bu insanlar sussun.
ben eleştiriye açık değilim benim yemeğimi eleştiren birisine içimden ay basenim demem yetmiyormuş gibi dışımdan da bakışlarımla dövmem yetmiyor gibi hm sen yap da yiyelim o hâlde demem cabası olur 😂
Hiç doğum yapmadım. Anne değilim. Annelik yapmayı bilmeyen, çocuğuna şiddet uygulayan, sevgiden habersiz anneleri eleştirmeye hakkım var mı? Var. Teşbihte hata olmaz.
Cevap
25Cevap
Vardır. bir şeyi eleştirmek için o şeyde iyi olmak gerekmez. ama hakaret edemezler.
Elbette, sonuçta hepimiz yemek yiyoruz ve kendimize ait bir damak tadımız var. Gurmeliğe soyunmadan eleştirmeye öneri vermeye hakkı var
Vardır tabi beğenmediğin zaman şöyle olmus böyle olmuş dersin illaki sonuçta tarif vermiyorsun karşıya
Kibar şekil de uyarmak daha uygun olur tabi
Kanka yine mi sen xD geçen popo türleriyle ilgili gizliden soru sormuştum bayağı konuşmuştuk xD
Ben her yerdeyim knk 😏
Eleştiriye bağlı sonuçta yemek yapmayı bilmiyor ama yemeyi biliyor eleştirdiği kısım hangi tarafı daha çok etkiliyor ona göre değişir
Bilenler de eleştirmesinler mümkünse. Emek var ortada neticede. Eline sağlık denmeyi hak ediyoruz bence.😁
İnsanlar birbirini eleştirebilir ama seviye şekilde
seviye önemli
Evet katılıyorum
Yoktur hayat onundur ve bize ne ben evlendiğimde de eşimin bilmesine gerek yok ben yappabiliyorum kadını yemek yapsın diye almıyorum görevide değil
Elbette vardır kimisi yapmayı bilmez ama damak zevki mükemmeldir
Eleştiri denilen şeyin limitlerini bilen birisi yapamadığı şeyleri de eleştirebilir bence
Bazen eleştiri ile aşamayı karıştırıyor bizim millet
İlla ki bilmesine gerek yok ki yemeğin lezzetini eleştirebilir
Aslında yok ama herkes yemek yapamaz ama kimsede gurme olamaz :d
Bir şeyi eleştirmek için o şeyde çok başarılı olmamıza gerek yok bu yemekte de geçerli
Ben yemeğimi kendime yapar yerim. Kimseye yedirmediğim için eleştiremez.
Hayır eleştirmeye hakkı yok ilk önce yemek yapmayı öğrensinler öyle eleştiri yapsınlar
Eleştiri yapmak için işin içinde olmaya gerek yok ki, elbette var.
İlla şef olmaya gerek yok bence ayrıca bir işi eleştirmek için o işi yapmış olmaya gerek yok
eleştirmek için o işi yapmaya gerek yok bilgi seviyen varsa eleştirirsin
Tamamda yamek yapmayı bilmesede sonuçta tadına bakıyor ilaki eleştirir
Damak tadı olan herkesin yediği yemeği eleştirmeye hakkı vardır
Yoktur daha yemek yapmayı bilmeyen biri eleştiriden ne anlarki
Eleştiri yapmak için illa ki o işin içinde olmak gerekmez.
Eleştirmeye hakkı vardır, jüri gibi düşün :)
Ben bir işi bilmeyip o işi eleştirmelerine hak vermiyorum
Ağız tadının bilip bilmemekle alakası yok. Eleştirebilirler
bence yemek yapmayı bilen biri bile olsa ben sormadan yorum yapmamalı kibarca güzel diyip geçmeli
Begenmedigini eleştirmek için şef olmana gerek yok ikisi farklı şeyler
Sen yap da yiyelim derim
mantıklı :D
en iyi yaptığın yemek?
hepsini iyi yaparım sdkjfhdsjf
Bi arada sen yap yiyelim derim, hakkı vardır tabi.
Hayır tabi ki. buyursun kendi yapsın o zaman
Yok. Eleştirmeyi bırak teşebbüs edemez :)
Yiyecekse eleştirir tabiki de
Nick entry uyumu.
Yani sonuçta damak zevki vardır.
Var tabi onların da ağzı var xjsmşcödf
Bence vardır gurmelik ayrı aşçılık ayrı
Yani bilmiyorsan konuşma derim
Yok bilmiyorsa eleştirmesin eleştirecekse yemesin
Eleştiremez
vardır bence
Iyi bir gurmedir
hayır yok.
yok tabiki
Tabi ki var
hayir
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?