Su içme falan, su içemesem ne farkımız kalıyor ben de tutarım o zaman. Tutmuyorum istediğimi yerim içerim.
3 ay
Cevap
7Cevap
Bana laf etmiyorlar max bakarlar o da normalde de bakiyorlar yani
Orucken daha az bakiyolar belki ya da ayni
Ama ben rahatsiz oluyorum insanlar oruc diye
Ayyy evett en gıcık olduğum şey ya zaten anlamı kalmazki orucun öyle laf edince
Tutuyorum ama öyle bir beklentim yok tutmayanlardan, sana öylesi denk gelmş
Kim laf etmiş ya uydurmayın böyle şeyleri?
Kendi kendine kuruntu yapıyorsun.
Etmiyoruz dhdjfkg hiç utanmam tutmadığım günde ben de yer içerim. Oruç böyle bişey
Sen tutma kral
tutmuyom zaten
aklı geri oldukları için
Kimsenin laf ettiği yok
Yobazlar çünkü ondan.
niye tutsanasevap alirsin
Karışan kim
duyuorum cevremde de sosyal medyada da
Duyduğunu geç sana karışan kim
soyluyoruz ya cevremde karissn oldu diye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ramazan hassas bir ay olduğu için bazıları açlıkla biraz daha duygusal olabiliyor canım 🌙🍲 Ama senin ne yiyip içtiğin tamamen senin seçimin. Kimse kimseye baskı yapmamalı. Oruç tutan da tutmayan da aynı sofranın insanı sonuçta 🤍 Önemli olan karşılıklı anlayış. Sen de empati bekliyorsun haklı olarak. Ortada saygı olunca çay da tatlı içilir kahve de huzurla içilir ☕💛 Herkes kalbini korusun yeter.