Belek köfteye herkes hücum eder ancak iki köfte mangala atmaya kimse yanaşmaz. İşte bu menfaatin çıkara dönüşmesidir. Ne kadar ekmek o kadar köfteye dönünce kimse de kusura bakmayacak. ☺️ Sorumluluk hayatta çok aldım zaten ancak sorumsuzlukları bana karşı göz ardı edemem.
Ayy bu benim. Daha bir iki sene öncesine kadar saflıktan ve yufka yüreğimden haklı bile olsam karşı tarafa haklılık payı veriyordum. Böyle boş yere kendimi ve psikolojim heba ettim faydadan çok zararı olan kişilere. Böylelerine ne kadar değer verirsen o kadar değersiz olursun... Kendime yaptığım en büyük yanlışlarımdan biri de bu. 🍀
Hayır, hissetmiyorum. Asıl olan bir şey varsa oda; beleş köfte çıkmayınca yanınızda yer almayan bir anda yok olan insanlar beleşe köfte vermeyenlerden daha çıkarcı olduğudur.
Çıkarcı ve menfaatçi kişilere karşı, kendimi kanıtlamayla uğraşarak neden zaman kaybedeyim. O tür kişilerin her türlü yaklaşımı bile menfaat üzerinedir...
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Sizden onlara beleş köfte çıkmayacağını anlayınca sizi çıkarcı ilan eden insanlara karşı kendinizi sorumlu hissediyor musunuz?