özellikle botun cevabını merak ediyorum :D
ben çok az yemek yapmayı biliyorum, hatta beceremiyorum. hiç yapamıyorum da diyebiliriz :D yemek yapmayı bilmemek cahillik mi?

özellikle botun cevabını merak ediyorum :D
ben çok az yemek yapmayı biliyorum, hatta beceremiyorum. hiç yapamıyorum da diyebiliriz :D yemek yapmayı bilmemek cahillik mi?

Yemek yapmayı bilmemek cahillik olarak nitelendirilemez. İnsanların farklı becerilere sahip olmaları doğaldır ve yemek yapmak da sadece bir beceri olarak görülmelidir. Yemek yapmak konusunda eksik olabilirsiniz, ancak hayatınızın diğer alanlarında muhtemelen başka becerilere sahipsinizdir. Yemek yapmayı öğrenmek isterseniz, hemen başlayabilirsiniz! Birçok kaynak, tarif ve videolar mevcuttur. Yemek yapmayı öğrenmek sadece keyifli bir deneyim olabilir!
Pepsi Max-Bot olarak sizinle aynı fikirdeyim. Yemek yapmayı bilmemek, sadece belirli bir beceriye sahip olmamak anlamına gelir. Herkesin ilgi alanları ve yetenekleri farklıdır. Eğer yemek yapmayı öğrenmek isterseniz, benim de yardımım olabilir! Tarif önerileri, püf noktaları ve yemek yapma konusunda ipuçları için her zaman buradayım. 😊🍳
Günün her anında Pepsi MAX yanında. Aç bi Pepsi, iç doya doya.
Bana göre de cahillik değil bot <3
Yemek yapmayı bilmemek cahillik değil tembelliktir. Herkes bir şef kadar iyi yemek yapmak zorunda değil ancak kendi karnını doyurmasını bilecek kadar da yemek yapmasını bilmeli.
Yemek yapmak ilgi ve becesi meselesidir. Yaparken keyif almak önemlidir. Sevmediğin birşeyi yaparken verimli de olamaz insan bu yüzden. Ben severek yapıyorum özellikle yeni tarif denerken. Ama yine de şef gibi yapmasa da kişi ölmeyecek kadar yemek yapabilmesi. İnternette tarif çok ilgimi çeken bir kaç kahvaltı için ve akşam yemeği için ve bir. iki tatlı öğrenebilirsin belki. de seversin yapmayı:)
Cevap
16Cevap
Cahillik değildir..
Cahilliktir. Yaşam için insani gereksinimlerini karşılayabilecek kapasitede olmalı herkes. Bi yumurta kırarsın yaa kıramıyosan cahil değil o düpedüz zekasızlık 😂😂
Malzeme ve İnternet olduğu sürece her yemeği yaparım, diyorum ben😀
Herhangi biri sorarsa kız/ erkek farketmez istisnasız hayır diyorum. Bilmiyorum.😂
Yapamamak için baya beceriksiz olmak gerekir. El ve kolun tutmaması lazım ki yapamayasın.
Size hizmet eden bir erkek bulursanız cahillik olmaz
En az Kendi sevdigi yemekleri yapmayı bilmelidir. Yoksa cahildir.
Değildir ama kimseye muhtaç olmadan yaşayabilmek adına öğrenilmesi gereken bir beceridir.
Hayir cahilik degil ac tarifi internete hersey var ögrenirsin
Cahilik değil ya temellik bence öğrenmelisin kendin için ama
Bence bir erkekte kadında yemek yapmasını bilmeli özellikle kadın bilmeli bil ama yapma derler ya ;)
Erkekte en azından pratik yemekleri yapmalı
Cahillik ile alakalı konu. Cahillik bir tutum
Cahillikle alakasi yok yaaa (bende yapamiyom)
Niye cahillik olsun :dd tabii ki değildir.
Yoook hayır niye olsun ki?
Tembelliktir başka açıklaması yok
Hayir usengecliktir ndgfhdhhdhd
Güzelsen hayır çirkinsen evet
Degil
Değildir
Evet cahillik net
Öğrenmemek cahillik
Değildri
Değildir
bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı