Bir gurmenin programını izledim dün. Tek yaptıkları yemek yemek. Hayalimdeki meslek diyebilirim. Gurme olmak için hangi okulu okumak gerekli merak ediyorum. Acaba okul okumaya gerek yok mu? Belki de yemek bilgisi yetiyordur. E o zaman yiyerek gurme olunuyorsa hepimiz gurme sayılmaz mıyız?
Yemek yiyerek gurme olunuyorsa hepimiz gurme sayılmaz mıyız?
Yediğin yemekte hangi baharatlar var, hangi baharat daha yoğun veya eksiz pişirme şekli nasıl olmuş, ney eksik ya da fazla olsa daha iyi olurdu, bunları yediğin her yemekte çıkarabiliyorsan kendini gurme sayabilirsin. Yemek yemekle olmuyor o iş damak tadıyla ve yemek kültürüyle oluyor..
Sen bir yemeğin içinde ilk kaşıkta ya da çatalda ne kadar baharat konduğunu ve hangi baharatların konduğunu anlayabiliyorsan... Bunların sırasındaki yanlışlığı tek bir tadımda anlayabiliyorsan...
Bir olaya nasıl baktığınla alakalı bir durum. Topa vurarak herkes futbolcu mu oluyor? Şarkı söyleyen herkes şarkıcı mı oluyor ya da? :) Bu soruyu sabah mahmurluğu ile sormuşsun diye düşünüyorum. Ve onların yaptığı da işin aslı sadece yemek yemek değil inceliği var. Böyle düşünürsek tüm bilimlere ve kültür sanat dünyasına ayıp etmiş oluruz. Selamlar.
Gurmelik çok farklı o yemeğin hangi aşamalardan gectigi , içindeki malzemeler , nasıl olsaydı daha iyi olurdu , kusuru ne bunları sayabiliyorsan sen de gurme olabilirsin.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bizim millet öyle anlıyor ama öyle değil. Bedava yemek için gurme olduklarını söylüyorlar 😀