Evet dostlar, sizce günümüzde dışarıda çay içecekseniz maksimum kaç para verirsiniz?

Evet dostlar, sizce günümüzde dışarıda çay içecekseniz maksimum kaç para verirsiniz?

Çay sevmiyorum ama eşlik etmek için içersem en fazla 10 çay fincan çay bardağı kupa boyutuna göre değişir
5 lira verirdim derdim; ama artık bu paraya çay kalmadığını düşünüyorum. 7,5 veya 10 lira diyebilirim.
Cevap
20Cevap
En fazla ödeyeceğim duble bardak da 12 TL..
O kadar bile etmez aslında.
15 TL'den fazla veremem açıkçası :D
Hiç vermem çünkü sevmiyorum.
Dışarda hiç çaya para vermedim. Tercihim hep başka içeceklerden yana oldu o yüzden 0 TL yani
Max 10₺ olabilir, çay bu ya bunun aslında ederi 1-2₺ olmalı. Saçma geliyor bana çayın pahalı olması.
Normalde de çayı çok seven biri olmadığım için dışarda içmem
Çay sevmem içecek olsam bu işkenceye. en fazla 4₺ verirdim. Sevdiğim içecek için max 15₺
1 bardak çaya 45 - 50 vermişliğim var değmez tabiki
Çay sevmiyorum dışarda da çay içmek nedense diğer içeceklerden pahalı geliyor.
burada kafede 3 bardak çay içene kadar iki kupa filitre kahve içiliyor.
Bence daha kârlı
Ben para vermem çünkü çayla aram yok 😁 Fakat kuzenimin AVM de cafe si var bayram da söyledi bir bardak çayın fiyatını 15 lira yaptık diyor 😯
Çaya para ödemeyeli rahat 5 sene olmuştur ne gerek var evde içeriz 😂 bide asla evdeki gibi taze ve güzel değil
max. 10-12 tabii şayet mekanı güzel, denize nazırsa bu kadar öderim maximum
15ten fazla vermem veremem
Çay içmem pek 5 tlden fazla içeriği doygunsa vermem su iç yani ne gereği var ama ne bileyim kokulu olur yeşil çay olur vs aromalı vs olur ona 30 tl ödeyebilirim gibi
50/100 verirdim
Farketmiyor güzelse veririm
Evimde semaver yakıp içmek çok daha keyifli lakin birkaç gün önce 7₺ verdiğimi hatırlıyorum 🥲
Bugün dandik bir yerde çay içelim dedik 14 lira aldılar
Eğer mükemmel bir mekan ise 15 veririm
Çay sevmem. Bu yüzden almam ve parada ödemem.
5 neyine yetmiyor 😂
2 ₺ yeter adam olana çok bile :)
Çaya can feda iki kuruşun hesabı olmaz
disarda caya para vermem
3 tl zaten cay sevmem
Bu gun sosyal tesislerde 5 tl ödedim
5₺ bilmem dışarda pek içmem
15 lira falan veririm
15 TL vermiş ligim var
12 tl vermişliğim var 😅
Dün 12 tl idi Üsküdar'da
bardakta max 10 fincanda 15 fazlasi kurtarmaz
15 TL ancak.
3 tl
Max 20
12 :/
20,25 en fazla
10 o da belki
Sifir
Kupa bardak ise 10 tl kucuk ise 5 🤣
Bir litre verelim ablama xd
Olur 🤣 hayır demem
15 max
3 tl djndjff
2-3 tl
3 lira😄
5 tl
Max 5 lira
3 lira
1 TL öderdim
Evde otur içerim çayımı mis gibide olur.
Çay sevmem
5 tl
20 ödediğimi bilirim
Evde kendim yapıp içerim daha iyi en fazla 5
60 TL verdim
6 ideal
50 oolur
5 tl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?