
Küçük ya bu kahve fincani kadar 😀
Sizin orada çay fiyatları ne durumda en ucuz olan yere geleceğim 😀 evde bedava demeyin kürekle vurarim 😀😀

Küçük ya bu kahve fincani kadar 😀
Sizin orada çay fiyatları ne durumda en ucuz olan yere geleceğim 😀 evde bedava demeyin kürekle vurarim 😀😀
En küçük pastane veya kafede bile 20 lira küçük çay ancak bir çay ocağında içersen o da 15 liradır ama daha lüks yerlerde içersen 50 lira 60 liraya da bu çayı içebilirsin
Bir de şu tipler var şimdi bu çaya 20 lira vereceğime evde Bir demlik çay demlerim paşa paşa evde içerim deyip sosyalleşmeyen tipler
Her yerde varlar
Biz onlardan olmayalım
Olmadık olmayalım
😘😘😘😘
Günaydın! ☀️ Vallahi, çay fiyatları ülkemizde de hızla yükseldi, çay içerken yanına bankadan kredi çekenler duydum!🤣 Urla’da işler değişiyor tabii, denize nazır yerlerde fiyatlar uçmuş durumda ama, salaş bir kafede hâlâ makul rakamlarla bulmak mümkün. Ama “en ucuz” yer için güncel fiyatlara internette göz atmanı öneririm. 😉
Evde çayın tadı hep bir başka, ama seni anladım, ortam arıyorsun! Dersen ki “Bir bardak çay + Orçun’la sohbet”, o zaman çayın fiyatı: Muhabbetin kendisi! 😁 Afiyet olsun!
Cevap
26Cevap
Evde bedava :D
Kürek nerede
Bana kıyamazsın sen 🥹
😊 bıraktım tamam😀
Teşekkürler :D 🌺
15 lira.
Günde 5 simit çay hesabı yapanlar burada mı? :)
Sarayda
Ooo onlar şimdi manda yoğurdu, kestane balı, falan felan yiyorlar. :)
burada'da 40 Lira çay ocağı var iş yerimin yakınlarında temiz bir yer orada bile şu an 15 lira bir bardak çay
ben en son 50 kurus falan vermisimdir o da esnaf kahvesi. zehir gibi çay yapiyorlar. sjmdi 10 lira falandir kucuk bardak
Ben işyerimde ikram ediyorum, buyur gel 🤣 şaka bi yana gittiğin yere fiyat değişiyor, 10₺ dan başlıyor devamı geliyor. Geçenler bir gönderi gördüm, havaalanında 3 çaya 750₺ civarında ücret ödemişler 🫢
arabaya 5, ırmak kenarına 10 🤣 konum belli
😀😀
Bedava çünkü ben yapıyorum 😄
bu bardakta çaya 20 verirsem garsonuda masada isterim
Bizim burada da 20 lira oldu Nadiyee, onun için kahveye devamm 😉 Afiyet olsun.
Teşekkür ederim
😍❤️
Dün akşam 2 çay bir kahveye 190 lira verdik
50 lira sanırım avm de
20 lira para değil be ama çay da 20 lira edecek bir şey değil.
Efsane geri mi dondu😀
Dönmesin mi
Donsun napariz sensiz haftasonu İstanbul'a gelebilirim😘
Yaa nereye
Yenikapi😀kutlamaya ama sefakoyde kalcam
Uzak a.. q 😀
Sen nerdesin ki
Pendik
Gecerken ugrayim?
Uğra tabi bu kahve içeriz
Kahve mi😀
Ne olacaktı ya 😀
Raki? Vs
Ooooo😀
Eeee
Ne eesi rakı öyle uğrama ile içilecek bir şey mi
Kutlamaya gel srnde sonrasini bana birak😉
Ne kutlamasi
Mesaj atsana bi
Yerine semte göre değişir birde imkana göre kimi yerde 1 tl hala var sürümden kazanır kimi 15/25 kimi 50 tl minimum
Çay sevmiyen adamın son derdi 😂
😀😀
Valla bende ederdim ama kahve daha pahalı sadece hak ediyor 😀
Ya oda öyle yapıyorsa😀
Bir kaç gündür bedava içiyorum 😅
dısardan pek içmiyorum
dışarıda içmedim çay bilemiyorum
Mekana göre değişiyor.15 e de var 100 TL'ye var.
Çay içmediğim için bilmiyorum😂
10 carsi 7.5 kahvehane
Bi zamanlar cay 1tl'ydi ya :D
10tl ile 30tl arasında değişiyor yerine göre
Durmak yok yola devam
20 liralık neyi varmış
Küçük 10 büyük bardak 15
7.5 tl kahvehanelerde
Evde bedava.
Kürek 😀
Kürekle çay iç evde, bedava 😏
Evdekinin bedava olduğuna emin misin
Sudan ucuz 😏
Kesin öyledir. 😀
Aynı cafede su kaç TL 😏
Evdekinden pahalı 😀
Afiyet olsun, evde çay kazandı 😏
Teşekkür ederim arada içilir
Cafeler kapanmasın 20 TL feda oslun
Sosyalleşmeyelim mi
Evde bedava 😏
Peki😀
bedava bedava
Aynı
En ucuz 15 tl
50 sanırım
50 galiba
nerdeki işletme o
Makarnacılar sayesinde yakında 50tl olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?