Yemek yemeyi sevmeyen insanlarla gerçekten anlaşamıyorum. Aşk için de öyle. Olmaz yani, yapamam onunla. Siz de böyle misiniz?

Yemek yemeyi sevmeyen insanlarla gerçekten anlaşamıyorum. Aşk için de öyle. Olmaz yani, yapamam onunla. Siz de böyle misiniz?

Kimileri için yemek yemek dünyanın sinirinden stresinden uzaklaşıp başka bir boyuta geçmek gibidir. Böyle düşünen ve hisseden birisinin yanında yemek yemeyi hayatını devam ettirebilmek için tercih eden birisi asla olmaz. İkisi içinde büyük sıkıntı birisi 15 dakikada makarna yiyip masadan kalkmak isterken diğeri o makarna için soslar düşünecek nasıl daha lezzetli olabileceğini planlayacak vs gerçekten zor
gerçekten çok haklısın
Cevap
8Cevap
Öyle bir insan var mı ya. İnsan yemek yemeyi sever.
Evet yemeği değil beni sevmesi yeterli
Ciddi sorun bu benim için, yaşamak için yemek yiyen değil, yemek için yaşayan biri olarak sıkıntı yani.🤷♀️
olmaz. karşımda mırın kırın edecek adam istemem yemek yerken
İştahlı olsada olur ama o kadarda önemli değil
Ahahaha yani olunur niye olunmasın. Ama yemek yemeyi sever bence karşımdaki insan.
Masam da böyle adamları otutturmam ben. Yemek yiyecek az bile değil, doyacak derecede.
fazla o burada bende onla olamam masraf çıkarır başımıza
Olmaz yemek yemek sanattır 😄
Olur neden olmasin insanlar cesit cesit
Olmaz, yemek yemeyi sevmeli.
Olmaz gibi ben oburum çünkü
Ben şahsen zorlanırım
İhtiyaç mecburiyet yoksa bende yemek hevesim yok
Olur, sonuçta mide onun ister yer ister yemez.
Olur ya
Bana karışmasın da
Yemek sevilmez mi..
Değilim
Olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?