
Evet yerim tabi ki de
Hayır o kadar da değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sevmediğim yemek yok ki🙂
Varsayalım ki yok🤔 Bir şekilde baharatlarla tatlandırır, aşkitellama eşlik ederdim 😂
Minicik tadına bakarım o kadar
Barışcığım cevaplarını zaman zaman görüyorum çok tatlı ve sempatiksin hep böyle kal kuzucum
Teşekkürler abla
Cevap
16Cevap
Yiyemem valla kimse kusura bakmasın. Zaten sevmediğim çok nadir yemek var. Onlara da saygı bir zahmet.
Hayır. Sevgilim bile olsa bana saygı duymalı 😅 sonuçta mide benim
Evet mideyi rahat bıraksın en azından :D
Aynen 😇😄 şey yaşın bana yakın diye yazmak istedim ama (arkadaş amaçlı) baksan olur mu shjsjs
Hayır, niye beni böyle bişey için zorluyo ki hem yiyince ne olacakmış😅
Zorlama yok sadece soru olarak :D
Soruyu yazdıktan sonra anladım ama silme ya da düzeltme denen bişey olmadığı için tekrar yazamadım 😅
Olsun önemli değil :D fikir önemli olan
Kırmızı et balık olursa la ölürüm yemem.🤢🤢😄😄😄
:D iyiymiş
Sevmiyorsam yemem aynı şeyi ondan da beklerim.
En azından biraz da mı yemezsin kanks zxczxczx
Bakılır o an 😂
Çoksel 😂
Her şeyi yediğim için sorun olacağını düşünmüyorum. Çok nadir birkaç şey var yemediğim onu da yapmasın bi zahmet 😂
Yiyemem zinhar yiyemem , hani derler ya "senin için çiğ tavuk bile yerim" diye ben kimse için böyle bir fedakarlık yapamam
Yemeğin ne olduğuna bağlı.. Ahtapot falan yememi isterse arkama bakmadan kaçarım😂
Sevmediğim bir yemek yok Allah'a şükür, hepsini yerim...
Et asla yemem yiyordum simdi her çıktığımızda kebap yiyoruz 😂 büyük konuşmamak lazım yeniyor
Benim yemem kime ne fayda sağlayacak, sevmiyorsam yemem.. o yaptıysa tadına bakarım ama:))
Yok yemem o yesin bana niye yedirmeye çalışıyorki
Tadına bakabilirim ama sevmiyorsam yemezdim 😐😅
Belki bir iki kere yerim ama niye kendime o eziyeti yapayım ki
Sevmediğim yemek yemem asla tiskiniyorum kusarım
Brokoli gibi bir şeyse yerim ama sakatatsa yemem.
Onun için neden sevmediğim bi yemek yiyeyim ki. 🤷♀️ Sevgi , hatır için böyle şeyler yapılmaz
Ben pek yemek seçmem ama o istiyor diyr yapmam bunla mı ölçecek sevgimi
Tadına bakabilirim onun için ama bitirebileceğimi sanmıyorum
Sevmediğim yemek bamya ve sevdiğim için o yemeği yerdim şüphesiz
istesem de yiyemem insanın sevmediği yemek midesini bulandırır o an kusası gelir
Yemem. Tadını bilmediğim bir yemekse başka tabii.
Yani eksantrik şeyler yemem birinin hatrı için ama mantar hiç sevmem mesela onu yiyebilirdim hatır için.
Böcek gibi bir şey değil de normal yemekse yerim
Neden böcek yedirmek istesin ki :D
Taylandlı falan olabilir😛
Uzak Doğu Mutfağında; böcek, çekirge, hamam böceği, karınca yiyenler varmış 🧸🦦🐒🐿️🐢🐆🐓🐔
😂😂😂😂😂😂
Neleri yemedik ki skjsd
Afiyet olsun sdfsdf
Teşekkür ederim 😄
Rica ederim :D
Yerim de ne gerek var buna dufhd
Hiç soru olsun işte dfgdgf
Olsun bakalım Barış
Teşekkür ederim:)
Yoo. 😃
Kısa net kankam :D
Yemem aslında ama kırmamak için ufak bir tadına bakarim
En sevmediğim yemeği düşündüm de yiyemem..
Hyr o kadarda degil
seviyorsam yerdim herlhalde
Çok yemek seçtiğimden sanırım yemem 😅
Yenir sempatik face zor zahmet olsa da
Çiğ tavuk bile yerim :(
Yok valla yemem 😀
Yiyeceğe göre değişir ama zor ya
Sevdiğim kişi istiyorsa artık favori yemeğimdir😋
sevmediğim bi yemeği evet yerim.
Umrumda olmaz
Yerdim sanırım😂
Bende :D
Aşk için yenir bence 😂
Hayır yemem
Yemem hayır tadina bakarim sadece
Denerim
yemeğe bağlı
Yok..
Yerim nolcak sanki
Yerim
Yookk
Yemem
Hayır yemem tabi ki.
Olur yeriiz jdjskdk
Yemem
yiyemem
seviyorsam yerim
Hayır, yemem.
Denerim.
Yemem
Evet yerdim
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar