Yani düşünün restaurantta gittiniz siz bir porsiyon yerken o 1,5-2 porsiyonluk yemek yiyen biri.. Ben yemek yemeye bayılıyorum yani sürekli elimde yanımda atıştırmalık şeyler olur arkadaşlarım beni bildiği için sürekli benim için birşeyler alır ben iştahla yediğim an gülüyorlar..😀 Ne yapabilirim yemek yemeyi seviyorum.. Hmm 😋😍 Siz iştahlı biri misiniz? İştahlı bir sevgiliniz olsa hoşunuza gider mi? Yoksa tam tersi mi? #Mademoiselle88💞
Sevgiliniz aşırı derecede yemek yemeğe düşkün iştahlı biri olsa bu sizi rahatsız eder mi?
etmez ama aşırı yemek yiyen birisi iradesine hakim olamaz ve genellikle fiziksel hazzı önplanda tutar bu da şu demek gerçek bir ilişkide bu tarz kızlar ve erkeklerin fizikselliğe önem verdiğini görürsünüz ruhani kısmı arkaplana atarlar çok yiyen iradesizdir başka arzuların peşinden daha çok gider
2
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
İlginç bir tespit aynı şey erkekler içinde mi geçer ki?
evet şöyle fizikselliğe aşırı önem veren çok yer veya iradesizdir çok yiyen az düşünür bazen o yüzden aç kalmak iyidir aç kalınca hücrelerin çalışır daha motive olursun :)))
: )) arada aç kalmak demiyeyim ama biraz az yemek lazım ki hücrelerin çalışsın daha ruhani olursun ilişkilerinde misal. ne alaka mı? insanlar biraz ağzını değilde ruhunu beslesin ruh hallerinin iyi olup olmadığını kontrol etsin sonra bedeni besleyin çünkü ruha önem vermessen çok yersin çünkü öz ruhundur ruhun doymassa çok yersin bu yüzden ruhu doyurmak önemli :))) strest ruh sağlığı eksi ve çok yemek :)) inkar edebilir misin? hayır çünkü hayatın kendisinden basit bir örnek veriyorum hayat basittir yeter ki etrafınıza bakın herşey aynıdır birbirinin mimikleşmiş şekli sorunun cevabı çok basit aslında
Senin tespitine birşey demiyorum ki zaten herkes kendince haklı zaten ben kendim için diyorum yemeye dayanamıyorum benim için bir zevk çok yavaş ve sık sık yerim yani iştahlı biriyim yapacak birşey yok ruhumuda artık eşim doyursun umarım kadın ruhundan anlayan birine denk gelirim 🙂))
dünyanın ve çevrenin sana pompaladığı anlayış yiyin anlayışı. reklamlar ve sosyal medya da olsun sürekli yemek üzerine bu yüzden şartlanmış gibi herkes sorun bu zaten :))) ruhunu eşin doyurur elbet ama önce sen kendi ruhunu doyurmalısın onu karşıdaki kişi senin için yapamaz ayrıca kadın ruhu diye bir şey yok :))) ruh ruhtur hehe
Erkek olsun kadın olsun boğazına düşkün damak zevki olan insanları severim. Tamam vücuduna dikkat etsin de sürekli saçma sapan diyetler yapmasını sevmem. Kendi ile barışık da olmalı erkek ya da kadın kim olursa olsun, arkadaşlarım. Balıketli birinin zayıflamak için inat etmesi anlamsız bence.
Üniversitede iken abartmıyorum günlük 2 adet karam 2 adet çanga 3 adet bumba 1 kutu pringles en az 1 lt soğuk çay ya da kola. Bunlar sabit yediklerimdi. Üstüne tabiki kahvaltı ve akşam yemeği çay kahve cabasi. Daha sonradan iş yerinde de bizim arkadaşların yemediği güzel bir yemek ya da tatlı varsa kalanını ben yerdim çekinmeden. Bu aralar azaltmaya calisiyorum bakalım hayırlısı:)
Bu nasıl takılma dandik bir siteyi ciddiye alıp başarı yakalamışsın yani bir çabaya düşmüşsün. Bundan da anlaşılıyor ki senin başka meşgul olacak işlerin yok. Neyi var senin neden burdasın hasta mısın ne oldu neler yaşadın doğruyu söyle bunların hepsi birer merak sadece 😂
Aslında hiç öyle bir çabam olmadı genel manada çalışan normal sıradan biriyim boş zamanlarımda takılıyorum senin aksine dandik değil eğlenceli ve keyifli buluyorum siteyi..😀
olmada ya. Ne o öyle göbek sarkmış, kalçalar taşmış, bacaklar kavuşmuyor v. s Hayır böyle bir kadının seksepalitesini düşünsene. Adam ilk etapta takar boynuzu bu kadına
Ya sende vurmadın öldürdün birkere tombik seven erkekte var belki sağlık durumu el vermiyordur kilo vermeye yani bilmeden yargılayamayız aldatma durumu sadece karaktersizliktir bana göre başka bir açıklaması olamaz..
Tabi seviyorsam neden olmasın Ne yani bende hamile kalıcam belki 90 kilo olucam sonrada veremezsem adam beni aldatmalı mı? Çok farklı düşünüyoruz ya da sen hiç aşık olup sevmemişsin..
En İyi Cevaplar