Yıllardır tartışılan bir konu
Soğanlı
Soğansız
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Erkekler soğanlı kızlar soğansız demiş anket ortalamasına bakıldığında... valla kimse kusura bakmasın da soğansız diyen kızları evime eş olarak kabul etmem.. biliyorum sizin de çok da umurunuzda değil ama ben bunu sizin için söylemiyorum kendi hassasiyetim için söylüyorum 😊
Soğansız
Bizim evimizde sürekli menemen soğanlı yapılır o yüzden damak tadım kesinlikle soğanlı menemeni kabul ediyor. Bir keresinde acaba soğansız nasıl oluyor diye denedim, gerçekten asla benlik değil. Soğan menemenin olmazsa olmazı benim için
Soğanlııı
Cevap
41Cevap
Sabah kahvaltıda yiyorsam soğansız, akşam yemeği niyetine yiyorsam soğanlı tercih ederim. İkisi d çok lezzetli oluyor.
Soğansız
Soğanın her şeye ayrı bir lezzet kattığını düşünürüm o yüzden soğanlıı
Bu konu ne yuvalar yıktı ne arkadaşlıklar bitirdi ve baktık ki kazanan yok ) Bu konu dipsiz bir kuyu , içine aldığını yutan bir karadelik. Cevap vermeme hakkımı kullanmak istiyorum 🤗
Bu konu için mermi atıp mermi yiyecek insanlar var. Neden tartışmaya açtınız ki?
Soğanlı bu arada..
Soğanlı menemen hiç yemedim ama eminim güzeldir o da. Genelde hep soğansız menemen yedirdiler bana
Soğan seven birisi olarak Menemende soğan olmaz ve olmamalı diye düşünüyorum.
Menemen dediğin soğanlı olur domatesli yumurtaya menemen denilmemeli lütfen.
Gündemi ikiye bölen soru. Menemen dediğin kesinlikle soğanlı olur
Soğanlı olan yumurta kırılmış soğan kavurması, o da güzel ama menemen olmaz yani soğan koyunca
Soğansız diyenlerle vs atarım o kadar soğanlı yani...
Soğansız yemek mi olur ona o lezzeti veren soğandır
KİŞİYE göre değişir ama bana göre kesinlikle soğanlı
Soğansız olanı makbuldür ama soğanlıyı da arada yapınca pek güzel oluyor.
Ben soğansız yerim yaparım da soğanı sevmediğimden diyorum bunu
Ben soğansız eşim soğanlı sever bu yüzden bizim evde hep soğanlı yapılır 😂
Gerçek şu ki soğan yemeklere lezzet veriyor, bence olması lazım.
Yeter ki menemen olsun. Eğer misafir ortamında ya da buluşma olacaksa sogansiz yerim. Ama evdeysem gün boyu soğanlı tabikide
Soğansız bol acılı olsun, konserve şişesinden olmasın hazır olunca haber ver
Biberli derim. Soğan da ne onun yanında. İçine de azıcık kekik ve sumak.
soğanlı yumurta olmaz bence önyargı değil ama tatlı yumurta yemeği sevmem soğan pişince tatlı oluyo :)
Yaw karadeniz tarafındakiler menemen der soğansız olur trakya ve ege tarafındakiler melemen der soğanlı olur olay bukadar basit
Aslında tadında bir değişiklik fark etmedim ama bu soru her sorulduğunda soğanlı diyorum
Tabiki soğanlı. Ama soğanı güzel soteleyecrksin yiyerken ağıza gelmesin. Tadını vermek önemli
soğansız tabii ki. soğanlı olursa onun ismi domatesli soğanlı yumurta olur
Menemen bulduk da soğanlısını arıyoruz.
Domates biber yumurta doğal gaz kaç para biliyon mu
Benim için soğansız 🙃
Menemen olsun da nasıl olursa olur
Soğanlı
Soğanlı ama yumurtasızz
Soğansız olsun benimki
Soğansız tabi ki sogan farklı bi tat katıyor
Soğansız menemen mi olur.
Kahvaltıda yaptım çok da güzel oldu soğanlı
yedikten sonra duş almaya vakit varsa soğanlı ajs
Soğan biber sarmısak offf
Menemen erkek elinde yapıldığı zaman lezzetlidir.
2 si de değil çünkü menemen sevmem pek
Soğanlı
Soğansız
@Don_Kişot_ bol soganlı
Pişmiş soğanı sevmem bol acılı olabilir
Soğansız.
Soğansız
Soğansız yiyemem
hangisi olursa yeriz
Çakallı menemeni
Çünkü soğanlı olur sogansiz hiç iyi degil
Fark etmez
Her türlü yerim ben
Soğansız güzel..
soğanlı güzel
Sivri biber
Soğanlı.
sogansiz
tabiki de soğanlı.
Menemen güzel
Soğansız
Soğansız olmaz.
Tabiki soğanlı
Soğansız
Soğansız yapılır.
Tabi ki soğanlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?