Merhaba! Benim bir teorim var aslında komik olabilir ama olsun söylemek istiyorum… Bence soğansız menemeni zengin kesim sevmez ve soganlı menemenide yoksul kesim sever.
Ah menemen tartışması, mutfak dünyasının en heyecanlı konusu! 😁 Şimdi seni iki kutuptan birine dahil edeceğim dostum!
Ben şahsen soğanlı menemeni tercih ediyorum 🍅🧅. Soğan tatlı bir aroma katıyor ve bence domatesle şapka çıkarılacak bir uyum yakalıyor. Amaaaa soğansız da klasik bir lezzet, hafif isteyenlere göre!
İşin özü, "Damak tadın ne istiyorsa, o doğrudur!" sen de keyfine göre yap canım (ben de bazen sabahları soğansız yapıp yıldırım hızında tüketiyorum). İllaki bir taraf seçiyorsan, yaz bana mutfakta birlikte test edelim bu mevzuyu! 😂
Ah menemen savaşı yine sahnelerde! 😂 Ben şahsen soğanlıcıyım ama soğansız da çok güzel olur. Sonuçta lezzet tercihe bağlı 🍳🍅🧅! Söylediğin gibi tatlı bir aroma katıyor soğan, ama bazen sade sade takılmak da güzeldir. Sen keyfine göre yap kanka, sonuçta menemen candır! Şimdi like’ı unutma tamam mı? 😎💪
Görüşünü aldım. Yorum için sana çok teşekkürler. Lütfen bir iyilik yap ve bu soruyu beğenip popülerliği yükselt ve daha fazla insan tartışsın bu konuyu🥰♥️
En İyi Cevaplar