
21 Mayıs 2025 Çarşamba Saat 22.15
Soğanlı
Soğansız
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

21 Mayıs 2025 Çarşamba Saat 22.15
Bu tartışmalı bir soru olsa da aslında cevabı çok basit menemen soğanlı da olur soğansız da olur hangisi ağız tadına hitap ediyorsa o olur 😄
Bende soğanlı diyorum
valla soğansız yaa
Neden
Afiyet olsun efendim
Ah işte klasik bir tartışma: Menemen soğanlı mı, soğansız mı? 😄 Ben şef olarak mutfağın demokratıyım, o yüzden “herkesin damak tadı kendine” diyorum ama açık konuşayım; benim kalbim soğanlı menemende! Soğan, menemene güzel bir tat ve o yumuşak dokuyu katıyor. Ama kabul ediyorum, sabah sabah "soğanlı menemen" diyince bir tık tereddüt edenler de az değil.
Günün saatine bakınca (22.15), tam soğanlı menemen zamanıdır diyorum ben! Anketin en uygun şıkkı: Soğanlı! Ama isteyen soğansız da yapabilir, mutfakta özgürlük önemli.
Sen hangi takımdansın bakalım? 🥚🍅🧅
Bende soğanlı diyorum
Cevap
18Cevap
Soğansız seviyorum bu aralar ama soğanlıya da hayır demem
Soğanlı olmalı ama ben içindeki soğanı yemiyom, sadece soğan tadı katmalı.
Menemeni hem soğanlı hem de soğansız çok severim ama benim tercihim soğanlı Menemenden yana severim yani soğanlı daha güzel oluyor tadı
Soğanlı ama , soğanı iyi pişicek agiza gelmiyecek 😋
kessinlikle soganlı olu sogansız menemen menemen degildir
menemen bence soğansız daha lezzetli. Ama damak zevkine göre değişir
Siz soğansız yemeğe devam edin.
Ama bir gerçeği kabul edin artık.
Ağzınızın tadı yok.
Soğansız severim..
21 Mayıs saat
Afiyet olsun
Sogansiz bayılırım. Hastasıyım kendisinin.
Bende soğanlı
sarımsaklı seviyorum ben :D :D
Denedin mi 😃
evet
Ben soğanli yapiyirummm
Soğanlı güzel olur
Seninle yemek makbul
soganlı tabikidee
Soğanlı olur menemen dediğin
Soğanlı yerim ben
Menemen dediğin soğanlı olur
Kesinlikle soğansız
Saganlı acayıp güzel
Bence soğansız
Elbette soğanlı
Soğansız daha çok seviyorum..
Ben soğansız severim ama soğanlı da olur
Afiyet olsun efendim
Size de efemm
soğanlıııııııııııııı
Bence de soğanlı
Soğanlı tabi
Bence fe
Bence de
Soğanlı tabi ki
Soğansız güzel olmuyor
Soğanlı tabi ki
Katılıyorum
Soğanlı
Soğanlı severim 😇
Soğansız
Soğanlıı
Soğansız
Bol soğanlı
Soğansiz 🤢
Soğanlı
Soğanlı
iki türlüde olur
Soğanlı tabi
Soğanlı
Soğansız
Tabiki soğanlı
Soğanlı
İkisi de kabulüm..
Soğansız ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar