Vallan ben kendim yapıyorum. Osmanlı Mutfağına bakarsan Aşçılar erkek oluyormuş hep. Dün akşam Tutmaç Çorbası ve Yeşil Mercimek yaptım. Önceki günden kalan Z. yağlı fasülyem vardı. O da biterse artık bir ana yemek bakarız. Belki İzmir köftesi yaparım.
Bir gün olurda evlenirsem birlikte yemek yapıp sofrayı toplaya bileceğim bir kadın olmasını istediğim için evlenirim zira bir kadından yemek belki değil ama daha iyi temizlik yaparım.
yemek yapmasa ne olacak dunya da 200 milyar dolarlık yemek sektoru var Turkiye de en az 2 milyar dolarlık yemek sektoru var uygumalar sayesinde heran her saat yemek siparis edebiliyorsun her cesit yemek onunde... zaten yemek yapmakta basit is meziyette degildir yapmasada ac kalmam karimla doymadim karim yemek yapmiyor diye de ölmem.. bu yemek yapmak disinda baska bir fonksiyonu olmayan kadinlarin tripleri.. gorende sanki kuantum fiziginde kuarklari spinleri kesfetmis sanir alt tarifi yemek iste...
Kesinlikle değil. Benim yaptığım yemekleri kızların %50 si yapamayordur. Tamemen büyüme şartları, doğduğunuz yer ve sizin kendi istediğinizle alakalı. Hatunu aldık evet iyi günde kötü günde diye ama esir gibi davranmanın anlamı da yok canım. Hanım baştacı yapılır.
Erkeklere bakacak kadın lazım ondan evleniyorlar. Eşim diyorki belarlık sultanlıksa evlilik krallık😅 yemeği, temizliği, bütün kağıt işleri, cocukların okulu, doktorlar. Eşimin sekreterliği, bide akşam oldumu gönlünü yap. her şey ama her şey bende. Annalarinin bakamadiğina biz bakiyoruz
Maalesef bu bir çok erkekse var yani yemeği kadından beklemek, ev işlerini kadından beklemek, çocuğa bakmayı kadından beklemek vb yani belki yemek yapamıyorsun olabilir en azından masayı kurup toplamaya yardım et ya da ev işlerinde yardımcı ol eline bir süpürge alıp evi süpürmek zor bir şey değil.
Yooo sadece yemek olarak düşünme. Çamaşırı, ütüsü, temizliği de var bunun. Ha bide sürü psikolojisi, bencil üreme isteği, süresiz cinseklik vs. Ben erkek olsam bende evlenirdim 🙄
E kişiden kişiye değişir cinsiyet üzerinden genelleme yapamayız ki hatta belki kadının kocası aşcıdır ya da iyi yemek yapıyodur oda kocası ile yemek yapsin diye evlenmiştir mesela oda olabilir kfkdhxjhrhshz
İhtiyaçları için evleniyorlar zaten sevdikleri için değil
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Evlilik daha çok erkeğe hizmet eden bir kurum zaten. Ben anlamıyorum kadınlar niye evlenir Yemek onda çamaşır bulaşık onda çocuk bakımı onda.. Erkekler bi s e k ste var