Tatlı olanları kararında daha çok severim..😋🙃☕
Peki ya siz?
Tatlı 💁♀️ 
Tuzlu💁♀️
Peki ya siz?




Tatlı severim gadası
Tuzlu.
Cevap
15Cevap
Çaya şeker atmamak adına şöyle 6 dilim baklava😋😋🤌🤌🤌
6 dilim mi😳
Ya sizin memleketin vardı sanki böyle küçük küçük baklava tarzı adını hatırlamıyorum şu an.. Çok guzel onun tadi yedim bi kaç kez😊
🤌👍
Ben çayın yanında tuzluyu daha çok severim. Şekerli şeyleri yerken çay içmeyi unuturum çünkü. 😄
🤭😅
Türk çayı sade severim.. ama arada tatlı olabilir. Sadece Türk çayının tadını bozmamalı.
ikisini de seviyorum ya
ayırmam ben
ikisi de benim bebeklerim:)
Şu üstteki ıslak kurabiyeden şu an mutfakta var ama yiyemiyorum çünkü diyetteyim. 🥲
Şekersiz çay ve yanında bol fıstıklı kuru bakava favorim.
Sabah tuzlu, akşam tatlı
Fark ederse şerefsizim
Sade tüketim genel de
Abur cubur olsunda 😃
Tatlı severim genelde.
bayramda kesinlikle misafirliğe gelmem gerek :D
O an canım ne istiyorsa:)
Tatlı..
Datlı yedim
Her ikisi de olur
Karışık kâfi
Tuzlu
Tatlı
Tatlı severim
C şıkkı ne
tuzlu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar