
Selamlarrr,
Bugün çayla birlikte şöyle bir tabak hazırladım, yine gelsin kaloriler.🥺 Ben çayın yanında tatlıyı tercih ediyorum.
Peki ya siz çayın yanında tatlı mı, tuzlu mu tercih ediyorsunuz?

Selamlarrr,
Bugün çayla birlikte şöyle bir tabak hazırladım, yine gelsin kaloriler.🥺 Ben çayın yanında tatlıyı tercih ediyorum.
Peki ya siz çayın yanında tatlı mı, tuzlu mu tercih ediyorsunuz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Ben her zaman tatlı tercih ederim çayın yanında değil😅
Çay kullanmıyorum tatlıyı sek yiyorum.
Tatlı yerim
Tatlıyı sevmiyorum, dondurma hariç :D çayı hiç sevmiyorum.. kahvemde sade sade.
Anaa tatlı sevilmez mi 😮
Ben sevmem oldum olası 😏
Canım çekiyor canım, ağlıycam. Şu tabağın hepsini yiyebilirim. 😬
🥺😌
Hepsinden olsun karıştırır yerim boğazıma düşkünüm djdn
Yarım kilo fıstık sarma yerim şekersiz çay ya da kahve ile :D
Tuzlu daha çok gider, özellikle peynirli börek veya simit. Tatlı da olur ama tuzlu çayla daha uyumlu bence.
Çay sevmem direkt tatlıyı gömerim 😄
ben çay içmem ama şu fıstık sarmaları yerim 😍
Hepsi benim olmalı
Ne çay içiyorum ne tatlı ne tuzlu yiyorum
Karışık çerez, fiks değişmez.
Ama bu sabatte bu foto almadi beş
Aslında ikiside olur ama bugün tatlı tercih ettim
Tatlı Tercih Ederim Tabikide
Tatlı
Diyetteyim ben o yüzden ne tatlı ne tuzlu
Ben daha çok kuruyemiş yerim ya
Tuzlu daha çok severim.
Tuzlu derim ama tatlı da olabilir.
Genelde tuzlu
Tatlı tercih ederim
Sadece cay tuketiyorum
Karışık
Tuzlu daha iyi.
Rejim yapiyorum
Tatlı
Hiç bir şey.
Size bişey sorucam. Müsaitseniz
Değilim.
Tmmdır
Tatlı
tatlı
Tatlı genelde