Ev yapımı nasıl güzel değil yapan becerememiş demek tühhh tüh. Ben kendim de yapmıştım üff efsoydu pekmez tadı geliyordu bolca. Bu sefer hazır yicem yapmadım 😒
Bu arada kararsızlık terazilere has bir özelliktir, burçlarının adının aksine çok dengesiz oluyorlar : )) Bir Koç, ne istediğini bilir ve hiçbir zaman kararsız kalmaz 😂 Bunu da belirtmiş olalım : ))
Ancak, yaktıklarını sanarlar zaten, başka bir şeyden de anlamazlar ve kendilerini vazgeçilmez sanarlar : )) Zaten hayatları sanmakla geçiyor, hep sanıyorlarda sanıyorlar : ))
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
Her ikisi olmaz mı 🥲. Tatlı diyim ozaman 🖤
Sana bi tuzlu iki tatlı o zaman 😂😂
Taştan yumuşak olsun da farketmez gadası 🙃
Ben kahve ve bitter çikolata seviyorum
Çayın yanına tuzlu, kahvenin yanına da tatlıları yakıştırıyorum
Aslında tatlı olsa iyi olur ama tuzlu kurabiye de olabilir. Gerçi son zamanlarda çayı çerez ile içmeye başladım...
Kararsız gördüm seni 😂😂
Geçen haftasonu bir mail geldi, kajuda haftasonuna özel indirim diye, kaju alayım derken biraz abartmışım 😂 sanırım aç bir anıma fenk geldi😂
denk
Acıkan doymam sanırmış 😂😂😂
Aç gözlülük işte başka bir şey değil 😂 Kuruyemiş uzun sürede bozulur mu acaba 🤔
Bozulur günah sen bana yolla fazlası zayi olmasın 😂😂😂😂
Adresi gönder 😂
Yanına kuru meyvelerden de al bari kargo ücreti boşa tutmasın hahagahahahs
Özellikle istediğin varsa onları da belirtseydin, daha makbule geçerdi : ))
Erik pestili, cevizli pekmezli sucuk, gün kurusu, incir, hurma, erik kurusu yeterli. 😂😂😂😂
Bu kadarcık mı 🤔 Ben de bir şey isteyeceksin sandım ama cevizli pekmezli sucuk organik el yapımı olsa olur mu : )) ama hiç güzel değil
Ev yapımı nasıl güzel değil yapan becerememiş demek tühhh tüh. Ben kendim de yapmıştım üff efsoydu pekmez tadı geliyordu bolca. Bu sefer hazır yicem yapmadım 😒
Biliyosun gönderilen boş geri gönderilmez, yapınca tabağa koyup gönderirsin artık : ))
Sana teşekkürlerimi buradan ilan ederim ödeşiriz ne var 😂😂😂😂😂
Sen kime çektin böyle, ömrümde böyle cimrilik görmedim 😂 tabağa bile el koydun
Ben hem ponçik hem cömert hem de mütevaziyimdir. Böyle bir mükemmellik kimseye çekmiş olamaz 😂😂😂😂
Bu dediklerine sen kendin inanıyor musun😂😂
Beni tanısan az bile saymışsın diyip yanına üç beş mükemmel özelliğimi daha eklerdin 😂😂😂😂😂
Tanıyoruz zaten yorumlarından : ))
Stalkçılık yapıyorum demiyo da 😂😂😂
Hemen de kendine pay biç : )) Soruma geldin de sorularını gördüm : ))
Bu arada güncellemeyi paylaşmasan olmazdı tabii ki 😂
Olmazdı kıskanma hemen ajsjdkdkfkflg
Çok kıskandım : )) Bu kıskançlıkla nasıl yaşarım ben : ))
Kararsız gördüm seni 😂😂
Bu arada kararsızlık terazilere has bir özelliktir, burçlarının adının aksine çok dengesiz oluyorlar : )) Bir Koç, ne istediğini bilir ve hiçbir zaman kararsız kalmaz 😂 Bunu da belirtmiş olalım : ))
Teraziler çok canını yakmış belli ajsjdjdjckckv
Ancak, yaktıklarını sanarlar zaten, başka bir şeyden de anlamazlar ve kendilerini vazgeçilmez sanarlar : )) Zaten hayatları sanmakla geçiyor, hep sanıyorlarda sanıyorlar : ))
Vazgeçtin yani 😂😂😂
Neden 🤔
Teraziden ajsjdjdjfkgkkgkg
Vazgeçemediğim bir terazi var demedim ki, kararsızlık Koçların değil, terazilerin ana özelliğidir dedim : ))
Böyle dengesiz burç insanı mümkünse benden uzak olsun, Allah'a yakın olsun : )) diyerek bu konuyu noktalayalım : ))
Çayın yanına ilk tercihim sigara sonra tatlı...😄
Çünkü sen... n. noktalı yerleri doldur hadi 😂😂😂😂😂😂😂😂
Çünkünün gıcığım...😄😄😄😄
Bilemedin ajajskskkllg
Nikotin delisiyim.😄😄
Zorlama bence zirvede bırak 😂😂😂😂😂😂
Yulaf ezmesi içine muz süt kakao yapıyorum şekil verip buzluğa atıyorum enfes
Sağlıklı mozaikimsi akakskskdkflflg
Yöresel. Siyah çay bile içmiyorum limonlu yeşil çay ya da kekik çayı felan
Yöresel ne alaka laa ben yeeees yazmıştım
Sjskdkfkfkglglgl ayyy yeşil çay kekik çayı evlat olsa sevilmez kusacak gibi oluyorum içerken 😂😂😂😂
İçine limon ekliyorum maden suyu ekliyorum soğuk içiyorum alistim ben
İkiside olur benim için ama tatlı daha çok seviyorum kek çikolata bisküvi
Çayın yanına kek, tart falan gitmez..
Börek mörek çörek gider
Hiç farketmez ama tuzlu biraz daha iyi gidiyo gibi
Tuzlu kurabiyeler falan oluyor onlar çok güzel oluyor çayla
Afiyet olsun tatlı güzel oluyor genelde ıkiside yakışır aslında ağız tadı ve gönül hoş olunca🙏🙇
Tatlı çay, köfte patates gibidir tabiki tatlı
Köfte patates örneğini hep ben verirdim beni tanıyor gibisin ama hayırlısı
Köfte patates çok severim, o nedenle verdim. Patentini almış gibi konuştunuz
Ben film repliğini kastederek söylerim. Problem yok dilediğin gibi örnek verebilirsin tabi.
teşekkür ederim izin verdiğiniz için fakat siz bana biraz taktınız gibi gibi 😀
Hislerim bana hala aynı şeyi söylüyor çünkü 😂😂
Birine mi benzettiniz olayı anlamaya çalışıyorum.
Evet.
İçinizi rahatlatalım o halde tanışmıyoruz
Hahshsjsjsjsjdjdjd su serptin
Çabuk gelsin diye serpilen sudan değil lakin. 😃
İkiside uyumlu benim için ama tatlı bir tık daha fazla
Kesinlikleeee sendenimm tatlı da tatlı 😆😋😋😋
Sana benden çilekli tart o zaman hakettin 😂😂😂
Hahaha teşekkürler yemedim hiç sen yaparsan yerim tabi 😉😁
Gözün mü seyredi niye kırptın ki 😂😂😂
Xnsjskskksss heee evettt
genel tercihim tatlı alma ikisinin de olmaisni sverim
Güzele ne yakışmaz.. 😄
Dedi çay tiryakisi ajskdkfkfkflglg
Tatlı olunca çayın tadı gelmiyor kii
Değişiyor o an canım hangisini isterse 🤗
Tabi ki herzaman tatli ☺️
Bence daha fazla tatli yeme zaten yeterince tatlı değil misin diye kizmazsan yalakalık yapasim geldi 😀
🤫🤫
Dumanlı direkt sigara
İnanır mısın hiç farketmez
Canım o an ne isterse
Tatlı da olur tuzlu da. İkisi de iyi oluyor.
Çayla tuzlu…
Kahveyle tatlı severim…
Tatlı severim tuzlu olmuyo ya
ben direkt çay tercih etmiyorum
Tuzlu tercih ediyorum genelde
tuzlu tercih ederim
İkisi de uyar.
Bazen tatlı bazen tuzlu
Tatlı severim bn. Kek browni falan
Tuzlu ya tatlı pek iyi gitmiyor bende
Tuzlu olsun, tuzlu tuzlu mmm
Tatlı şeyler güzel bence.
acıktım ne olursa olsun
en tuzlucuyum çayla çok yakışıyor
Tatlı tabiki
Tatlıcı seni işi biliyorsun bro 😎
Aynen
Canın çok istediyse getirelim
Teşekkür ederim pek naziksin.
Yani bunu laf olsun diye sölemiyorum istersen trendyol dan siparişi gönderirim
Tatli olmalı sonra üstüne tuzlu yerim.
Kahvaltı dışında çay içmem
Tatlı olan her şey ayrım yapmıyorum ☺️
Tatlı daha güzel oluyor
Tatlida olur tuzluda
Tuzlu
Tatli
@ayşe_28 tavuk olmasa olmyrur mu 😊
Tavuk göğsümu yoksa
Tatlı
Genellikle tatlı
Tatlı
Tuzlu tercih ederim.
Genelde tuzlu
Tuzlu
İkisi de gidiyor
Tuzlu
Tatlı
Tatlııı❤️
Tatlı tercihim
Tatlıııı :D
Ikisinide
İkisi de olur 🥳
ikisi de olsun :)