Çay keyfinin yanında tuzlu kurabiye mi, tatlı kurabiye mi olsun istersin? GÜNAYDIN 💙💙💙 Çayın yanında tercihim tatlı kurabiyeler, fakat tuzlu kurabiyeler dayanamam onlardan da yerim🤤🤤 Benim kurabiye kavonozlarımı doldurma zamanım gelmiş😋😇
Şimdi eğer uzun uzun sohbet edilecekse ve çaylar ardı ardına tazelenecekse tercihim genelde tuzlu kurabiyelerden yana olur. Çayın o asil tadını gölgelemeyen aksine her yudumda damaktaki lezzeti tazeleyen hafif tuzlu ve gevrek doku benim için çay keyfinin gerçek tamamlayıcısıdır. Tatlı kurabiyeler ise daha çok klasik için geçerlidir.❤️
Evwt ilk adımı atarsam kurtuluşu yok, esim bir salsa beni hep önüm yüzünden 🤣😅 neyse bugün spora başladım artık hayırlısı ve teşekkür ederim. Ve sağlıklı beslenmeye devam👍