Çayla kurabiye mi kek mi iyi gider?
Kurabiye
Kek

İkisini de Severim

İkisini de Sevmem

Diğerleri ( bisküvi, pasta, tatlılar vs.)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Çayla kurabiye mi kek mi iyi gider?



Şimdi kurabiye kıyır kıyır dokusuyla çayın yanına daha çok yakışan her yudumda ağızda dağılan zarif bir çıtırlıktır. Kek ise daha yumuşak, doyurucu ve çayı adeta içine hapseden pofuduk bir arkadaştır. Benim çayla favorim ise havuçlu tarçınlı ve cevizli kek diyebilirim.❤️
Cevap
34Cevap
Kurabiye daha güzel ama kek de olur arada sırada bana pek fark etmez..
ama çay içmem kahve severim
Sen yiyip içmeyi seviyorsun galiba hep bu kategoride sorular 🫤
İlgim var ve en kolay kategori 🤣
Sen yapıyor musun bunları yani 😄
Evet
Hamaratsında yani vay be
Evett
Aslında Allah' ne verdiyse atık hayat şartları o günkü canımız ne isterse canıma soruyorum her şey istiyor😂
Kek kurabiye bisküvi.. çayın yanında hepsini yerim 😅
Sigarayı daha çok seviyorum.
İlla ikisinden birisi olacaksa da kurabiyeyi tercih edebilirim..
her şey olur aslında ya yeterki birşeyler olsun
Çaya kek kahveye kurabiye yakışır kendi adıma ise herşeye kahve ararım o ayrı mevzu 🍀🗝️
Kardeşimin yaptığı keklere aşığım resmen. Kesinlikle Kek
Kek mozaik kek, kakaolu kek, ve elmalı vanilyalı kek.
kurabiye ya bence kek klasik kaldı artık biraz ya
O an hangisi varsa , seçici değilim
İkisini de severim, kek bir tık daha önde ama.
İkisinide severim 🌼
İkisini de ve daha fazlasını 😄😄
Havuçlu tarçınlı üzümlü kek pls
Ben kek daha çok tercih ediyorum.
İkisinide severim..
Havuçlu tarçınlı kek
Ne bulursam onu yerim
Un kurabiyesine hayır demem
kek daha çok severim
Kek daha iyi gidebilir.
Hiç bir şey boş çay ywterli
Kurabiye ama lezzetli olanlarından
Kurabiye daha iyi gidiyor be abla 😌
Pasta kek türü şeyler hitap ediyor bana
Ben her ikisini de severim.
Diğerleri daha iyi bemce tatlı
Kurabiye olsa da yesek be
ne varsa yerim ben :D
Hiçbirini sevmiyorum ya
Un kurabiyesini severim
Kek.
Kek severim. ben
Tuzlu kurabiye.
Kek bence
İkisi de
İkisi de mükemmel.
Kek dedim
İkisini de Severim
Çay sevmem.
Elmalı turta
Kurabiye herhalde
Kek seviyorum
kek severim
Kek daha çok
Sade çay severimmm
Hepsiiii, tatlı çikolata manyağıyım🍫🍩🍪🍰🥞
Kek daha iyi
Kek..
Kurabiye 🍪
Kek daha iyi
Kekkk
Kurabiye
Keki severim
Baklava
Sevmem
Kek severim
Kek daha iyi 🤌🏻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?