Yemek artıklarının israf olmaması için nasıl değerlendirebilirim?

Merhabalar ben kanada'da yaşıyorum. İşim gereği yemek yapamıyorum hep dışarıdan sipariş ediyorum. Mesela söylemesi ayıp dün iftar için kıyma kebap istedim, yanında çoban salata, ezme salata, soğan salatası közlenmiş biber domates, patlıcan, mantar vs geldi. Ben yarısını dahi bitiremedim.

Her gün böyle olması artık içime dert oldu. Sizce ne yapmalıyım? Bu durum kanıma dokunmaya başladı...
Yemek artıklarının israf olmaması için nasıl değerlendirebilirim?
Cevapla