Kahvaltıda avokado yemek yabancı özentiliği mi?

Kahvaltıda klasik Türk kahvaltısı yemeyi seviyorum ama hafta 1 kere falan avokado ve yumurta gibi değişik tatlar hazırlıyorum. Kahvaltıda yulaf ve avokado yiyenlere karşı yabancı özentisi gözüyle bakıldığını biliyorum. Çünkü bir kere kahvaltı tabağımı sosyal medyada paylaştığımda bir çok "yabancı özentisisin" görüşleri gelmişti. Neden böyle ki?
Kahvaltıda avokado yemek yabancı özentiliği mi?
Kahvaltıda avokado yemek yabancı özentiliği mi?
Cevapla