Günaydın! 🌼 Kahvaltı pek yapmıyorum ama yaptığımda da aramıyorum.😅 Bir kere denemiştim avokado tost yapmıştım. Hiç hoşuma gitmemişti ya. Damak meselesi gerçekten...
Günaydın balımm🥰 damak tadı herkesin farklı oluyor ama birkaç kere deneyip öyle karar vermekte fayda var diye düşünüyorum doğru avokadoya denk gelmek biraz tecrübe istiyor sanki 😂
Severim normalde ama market alışverişlerimi online yapıyorum, online yapınca da gelen avokadolar mermerden hallice oluyor, onu olgunlaştıracağım derken de süresi kaçıyor :D
Evet her öğun yiyebilirim farklı cinsleri var zaten hepsınin tadı farklı minik çekirdeksız olanları çerez niyetine yiyorum ama görseldeki gibi çiğ yumurtali yiyemem 🙄