• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Yeme & İçme

Yemek getiren kuryeye bahşiş verilmeli mi? (Sayfa 2)

Deliyimbendeliyim
Deliyimbendeliyim Takip Et
Master Yaş: 33
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1724
Yapay Zekaya Sor
Yemek getiren kuryeye bahşiş verilmeli mi?
Cevapla
İş Soruları Sipariş Soruları Getir Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
41 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

134

Cevap

197

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Bayolric
    Bayolric Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl

    İşi o olabilir ama bahsiste adettendir kar kış kiyemet biz sıcak evimizde bir şeyler yiyelim diye onlar soğukta gelip gidiyor

    1
    0 Yorumla
  • PoleStar5
    PoleStar5 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    verseydin,
    sevindirirdin.

    cimri şey, hem verme hem vicdan yap,
    yarın sipariş ver vicdanını rahatlat.

    1
    0 Yorumla
  • Kajean34
    Kajean34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 92%
    +1 yıl

    Verme zorunluluğu yoktur ama biz büyüklerimiz den böyle gördük 3 5 bakmaz lar sen yine de elinden geldiğince verebilirsin

    1
    0 Yorumla
  • ronaldinho_0707
    ronaldinho_0707 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    bizde adam bin tl lik balik aiyor 5 kurus atmiyor ne sovuyorum varya bazilarida 1 tane aliyor atiyor tabi atmak zorunda degil ama el emegi bu

    1
    0 Yorumla
  • kylomg
    kylomg Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 93%
    +1 yıl

    dışarıdan yemek sipariş vermiyorum. Olurda gelirse veririm neden olmasin.

    2
    0 Yorumla
  • xatakanx02
    xatakanx02 Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 89%
    +1 yıl

    Bahşiş verilmeli tabiki verilen 5-10 tl bizden bir şey eksiltmez

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Annem bayilir bahşiş vermeye para çok geliyor heralde 😂

    2
    0 Yorumla
  • f_ucuks
    f_ucuks Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 50%
    +1 yıl

    Verebilicek durumda olanlar vermeli bence. İşleri o olabilir ama çok iyi şartlarda çalışmıyolar. Ben elimden geldiğince 3 5 bişiy vermeye çalışıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Moonniee
    Moonniee Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33 , eic 93%
    +1 yıl

    İçinden geliyorsa verirsin ben veremedim kısıtlı bütçem olduğu için.

    0
    6 Yorumla
    • Deliyimbendeliyim
      Deliyimbendeliyim
      +1 yıl

      evinde yap o zaman cins

      Yorumla
    • Moonniee
      Moonniee
      +1 yıl

      Sanane be bak arkadaşım ya 😂

      Yorumla
    • Moonniee
      Moonniee
      +1 yıl

      Yorum yapmak için bana gelme git başka yere hadiiii

      Yorumla
    • Deliyimbendeliyim
      Deliyimbendeliyim
      +1 yıl

      2 ayrı yorum yazma bi kere düşün yaz yok mu beyin

      Yorumla
    • Moonniee
      Moonniee
      +1 yıl

      Bir delinin bana bunu söylemesi ahahah sende eksik belli ki

      Yorumla
    • Deliyimbendeliyim
      Deliyimbendeliyim
      +1 yıl

      neden gizlisin bu kadar mı korkaksın

      Yorumla
  • küçükcivcive
    küçükcivcive Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 79%
    +1 yıl

    Çok param olsa şahsen ben verirdim. Elime yapışacak değil sonuçta. Ama ben de öğrenciyim ve param kendime zar zor yetiyor o yüzden vermiyorum.

    0
    0 Yorumla
  • engeler
    engeler Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 67%
    +1 yıl

    ilk defe duydum bahşiş verildiğini çalışanlar işe yemek ısmarlıyor avrupada veren yoktu
    Evede pakat getirince veren yoktu bu kanunu ilkkes duydum

    0
    0 Yorumla
  • Zlatan_red
    Zlatan_red Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 39%
    +1 yıl

    Yani emeğe saygım vardır veriridim

    0
    2 Yorumla
    • Deliyimbendeliyim
      Deliyimbendeliyim
      +1 yıl

      nasıl kalın yazdın

      Yorumla
    • Zlatan_red
      Zlatan_red
      +1 yıl

      Galiba Fenomen olunca böyle bir özellik geldi.

      Yorumla
  • Kaan_35
    Kaan_35 Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 90%
    +1 yıl

    kesinlikle verilmeli, zaten düzgün bir maaş almıyorlar ve işleri zor bu şekilde biraz da olsa işlerine motive olabilirler

    0
    0 Yorumla
  • Tatmınator89
    Tatmınator89 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 84%
    +1 yıl

    Karlı havaya gerek yokki normalde de en azından birazcık bahşiş vermek lazım bunlar esirgenmeyecek şeyler bence

    0
    0 Yorumla
  • รձբժεгսռ
    รձբժεгսռ Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 75%
    +1 yıl

    Vermeyi çok istiyorumda küçük gozuktugum ici. vermeye cekiniyorm onunda gücüne gider galiba , yasca kucuk birjmdem bahsis almaya

    0
    1 Yorumla
    • tolga5334
      tolga5334
      +1 yıl

      Bahşişin yaşla alaksı yokki

      Yorumla
  • karamelcik333
    karamelcik333 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 86%
    +1 yıl

    Vermek zorunda değiliz ama eğer verecek paran varsa verebilirsin sonuçta bunun iki tarafa da olumlu sonucu olur

    0
    0 Yorumla
  • byhakan
    byhakan Takip Et
    Bilge Yaş: 43 , eic 48%
    +1 yıl

    Veren el alan elden üstündür, bahşiş verdiğin kişi asla seni unutmaz ve mutlu olur, imkanlar doğrultusunda verilebilir.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    bazı yerlerde kurye getirdiği paketten para kazanıyor yani iş yeri diyorki sen paketi götür aldığın bahşiş senin kazandığın para olsun bende duyunca şaşırdım ama böyle çalıştıran yerlerde var

    0
    1 Yorumla
    • Deliyimbendeliyim
      Deliyimbendeliyim
      +1 yıl

      o amerikada

      Yorumla
  • FragileDreams
    FragileDreams Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Bahşişi cebinde tut, iyi akşamlar, günaydın, afiyet olsun gibi şeyler söylüyorsa öyle ver. Bazıları tam odun oluyor

    0
    0 Yorumla
  • Pianoblack2
    Pianoblack2 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40 , eic 93%
    +1 yıl

    vermek gerekir ama sipariş etmeyin onlar canını yolda bulmadı. eski bir kurye olarak biliyorum çekilen çileyi

    0
    0 Yorumla
  • fangoria u
    fangoria Takip Et
    Master Yaş: 46
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 4b cevap paylaştı.

    Böyle küfür edene asla vermem bahşiş
    Ama genelde lokantada berberde bahşiş bırakırım

    1
    2 Yorumla
    • Deliyimbendeliyim
      Deliyimbendeliyim
      +1 yıl

      kuaörler zaten pahalı

      Yorumla
    • fangoria u
      fangoria
      +1 yıl

      benim kuaförüm yıllardır aynı fiyatı da iyi
      zaten tanıdık diye daha ucuza kesiyor

      Yorumla
  • öreke
    öreke Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 95%
    +1 yıl

    O işi yapmasın o zaman twitterda videodaki terbiyesiz adam. 49 tl ise bedeli, 49 dur.

    1
    0 Yorumla
  • ƘƲƦƬƘıԼıƇı
    ƘƲƦƬƘıԼıƇı Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Ben veriyorum ya eğer çok para olursa gerçekten işleri hiç kolay değil

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Param olsa aldığım şeylerin 2 katı para veririm ama yokki😛

    1
    0 Yorumla
  • yefe06
    yefe06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 75%
    +1 yıl

    Bence verilmeli hakettikleri kazandıklarından fazla

    1
    0 Yorumla
  • Odinwendel
    Odinwendel Takip Et
    Xper 5 Yaş: 56 , eic 37%
    +1 yıl

    Kesinlikle verilmeli diye düşünüyorum çünkü maaşları öok düşük, bütün gelirleri bahşişten ibaret.

    1
    0 Yorumla
  • katherine65
    katherine65 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Veririm tabi☺ oda insallah köyümüze yemek siparişi uygulanirsa

    1
    0 Yorumla
  • Yikikiz34
    Yikikiz34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 89%
    +1 yıl

    Maddi gücü yeterliyse vermeli. Kuryelik kadar tehlikeli meslek yok

    1
    9 Yorumla
    • alperen1909
      alperen1909
      +1 yıl

      Tehlikeli sınıfına girmez heralde kuryelik 🙂

      Yorumla
    • Firarii90
      Firarii90
      +1 yıl

      Maddi gücü olmasa zaten yemek siparişi vermezdi

      Yorumla
    • _Çavbella_
      _Çavbella_
      +1 yıl

      @alperen1909 normalde girmezdi ama coronada dolayı eve siparişlere yoğunluk var ve müşteriler anlayışsın. Haberde gördüm müşteri 30 dakki da gelmezse almam demiş. 19 yaşında kuryaci hızlı gittiği için kaza yapıp vefat etmişti. Uzun oldu ama yazını görünce o aklıma geldi üzüldüm

      Yorumla
    • Yikikiz34
      Yikikiz34
      +1 yıl

      @alperen1909 kuryeler moto kullanıyor araba değil dikkatinizi çekerim. Hızlı olmak zorundalar yoksa restorant sahibine şikayet gidiyor soğuk geldi diye. kuryeyi aceleye sokup kaza yapmalarına sebep olabiliyorlar. Ayrıca bu havanın karı var yağmuru var.

      Yorumla
    • alperen1909
      alperen1909
      +1 yıl

      _çavbella_ Yikikkiz34
      Tamam dedikleriniz de haklısınız şayet trafikte hepimiz tehlikedeyiz süratli motor kullandığı için tehlikeli sınıfına girmesi cok doğru değil

      Yorumla
    • Yikikiz34
      Yikikiz34
      +1 yıl

      @alperen1909 Br aracı öylesine hızlı sürmek var birde mecburiyetten sürmek var. Arada çok fark var.

      Yorumla
    • alperen1909
      alperen1909
      +1 yıl

      Peki yıkık hanım dediğiniz gibi olsun ikna olmuyorsunuz nasılsa 😅

      Yorumla
    • Yikikiz34
      Yikikiz34
      +1 yıl

      @alperen1909 ahahahha estağfurullah efendim 😂😂

      Yorumla
    • alperen1909
      alperen1909
      +1 yıl

      Yalanmı avukatın müvekkilini savunduğu gibi sanuyosun maşallah 😂

      Yorumla
  • archcoder
    archcoder Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 44%
    +1 yıl

    Verilmeli bence. İmkanı olmayan öğrenci arkadaşları anlarım da diğerleri vermeli.

    1
    0 Yorumla
  • gerçekdomateslikek
    gerçekdomateslikek Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 94%
    +1 yıl

    Bahşişiniz sizde kalsın, 5 dk geç kaldık diye kıyameti kopartmamanız bizim için yeterli 😒

    1
    0 Yorumla
  • Baranerbek
    Baranerbek Takip Et
    Xper 3 Yaş: 45
    +1 yıl

    İnsanı insan yapan insanlıktır vicdan ve merhamet meselesi

    4
    0 Yorumla
  • Eziremsem
    Eziremsem Takip Et
    Master Yaş: 57
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    insanın kendine kalmış bir şey aslında o onun göre verilmeye bilir örnek vereyim bankaya gittin gişede işini yapan kişiye bahşiş verir misin :) o senin işini görmek için orada değil mi aynı şekilde seni muayene eden doktora da bahşiş vermek gerek :)

    1
    0 Yorumla
  • angellayoutu
    angellayoutu Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    umarim bir gun zor durumda kalirsiniz kuryelerin halini anlarsiniz emin olun onlar karda kista sogukta sana sparis getiriyosa hakkini vermek zorundasin 1 tl ya da 2 tlll simdiki sakizlar bile 1.5 olumm onu vermektenmi cekindin yazikk harbi yazik

    2
    0 Yorumla
  • BENJ55
    BENJ55 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 98%
    +1 yıl

    Ben verdim, uzaktan geliyordu üstelik, çoğu mekan da kapalıydı, fazlasıyla hak etti.

    0
    0 Yorumla
  • Haunters
    Haunters Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 41%
    +1 yıl

    Verilir bence 5-10 tl vermek kimseyi fakirleştirmez.

    0
    0 Yorumla
  • Saneuasa
    Saneuasa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 92%
    +1 yıl

    Eğer işini doğru bişekilde yaptıysa azda olsa verilmeli

    0
    0 Yorumla
  • LevoKara
    LevoKara Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 41%
    +1 yıl

    Yani varsa ver bi 5 tl sonuçta işi ama ona vereceğin para 2 tl bile olsa onu mutlu eder

    0
    0 Yorumla
  • DenizOturak
    DenizOturak Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 81%
    +1 yıl

    Tabii ki verilmeli... Yazık, adamlar üç kuruş için motor tepesinde ordan oraya koşuyorlar...

    0
    0 Yorumla
  • MuRDocK38
    MuRDocK38 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    kişiye göre değişir. yıllardır o kişilerle muhatap olamıyorum ama kişinin kendisine göre davranırdım şahsen.

    0
    0 Yorumla
  • Lobellia
    Lobellia Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 992 cevap paylaştı.

    Ya kimseye bahşiş falan vermem. Kendim zor geçinirken milleti de geçindiremem.

    0
    0 Yorumla
  • 0o0Hypatia0o0
    0o0Hypatia0o0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    10 lira 20 lira varsa üzerimde veririm bazen 50 lira falan oluyor cüzdanımda o zaman vermiyorum.

    0
    0 Yorumla
  • semxsem
    semxsem Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 97%
    +1 yıl

    Dilenciye para vermem ama emekçilere bahşiş veririm

    0
    1 Yorumla
    • semxsem
      semxsem
      +1 yıl

      Emekçiyi çalışmaya teşvik etmektir moral olur mutlu olur
      Seve seve bahşiş veririm

      Yorumla
  • SyOzonE
    SyOzonE Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23 , eic 89%
    +1 yıl

    Ben vermek isteselerde almam ama gerçekten bazı mesleklerin maaşı çok az

    0
    0 Yorumla
  • Kadriye5434
    Kadriye5434 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 96%
    +1 yıl

    Ben olsam asla vermem çünkü işi o yapacak yapmak zorunda

    0
    0 Yorumla
  • nirhamm
    nirhamm Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 41%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Kesinlikle evet ben olsam verirdim. Onlarda ekmek parası için hizmet veriolr soğukta.

    0
    0 Yorumla
  • CodingMan
    CodingMan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 92%
    +1 yıl

    Verilmeli. Kibar davranılmalı. Teşekkür edilmeli. Ufak görüyo ama önemli bunlar...

    0
    0 Yorumla
  • asistant
    asistant Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 76%
    +1 yıl

    Vermek zorunda değilsiniz ama nezaketen yapabilirsiniz

    0
    0 Yorumla
  • DavidKunakuto
    DavidKunakuto Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Verilmemeli. Gereksiz olarak görüyorum. Beklenmesi bile çok üzücü. Bir daha oradan birşey almam :D

    0
    0 Yorumla
  • mışgibihayatlar
    mışgibihayatlar Takip Et
    Xper 7 Yaş: 106 , eic 100%
    +1 yıl

    Japonya'da bahsis o kisiye hakaret olarak algilaniyor.

    0
    0 Yorumla
  • _Jante_
    _Jante_ Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Bekleyenlere vermiyorum ben, utana sıkıla alanlara fazla fazla veriyorum.

    0
    0 Yorumla
  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    İmkan varsa elbette verilmeli. Zaten az maaş alıyor çoğu.

    0
    0 Yorumla
  • AkrepKadınıyım
    AkrepKadınıyım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    Ayağına kadar getirtiyosun üç lira bahşişi çok görüyosun yazaıklar olsun. Kendini onun yerine koy trafikte senin yemeğini getirmek için soğumasın çabuk götüreyim diye koca koca kamyonların arasına dalıyorlar. Azcık vicdan be

    1
    0 Yorumla
  • uzaklardanbirisii
    uzaklardanbirisii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Yemek hic söylemiyorum ama hergun 2 3 kargo geliyor hepsine 5er lira veriyorum. O yuzden evde degilsem bile ariyorlar. 5 lira beni fakir etmez. Ama onalrin 10 kisiden alacagi 5er lira bi yaralarina merhem olur. Kesinlikle verilmeli.

    1
    0 Yorumla
  • Tirtirlibiskuvi
    Tirtirlibiskuvi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40
    +1 yıl

    dünyanın sonu değil yahu üzülme! bidahakine 3-5 lira ver tamam

    0
    0 Yorumla
  • Merve_Göz
    Merve_Göz Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Tabiki verilmeli ne olursa olsun verilmeli bence. Kurye olsa evlencem diyorum sen bahşiş diyon cidden bu zorluğu yapan bana kocalık da yapar. Jdjdjdjdjdjjjd

    2
    0 Yorumla
  • NujenZanistvan
    NujenZanistvan Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    İmkanın varsa vermelisin tabi. Asgari ücretle çalışan herkes bahşişi hakeder

    0
    0 Yorumla
  • İhaveadreamm
    İhaveadreamm Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kuryeye kapıda bir bardak sıcak çay bile ikramda buluna bilirsiniz. Bahşiş gönlünden geçen versin. Her insanın yapacağı iyilik farklı yerlerde kalbine gelir. Kimisi kuryeye kimsi yerdeki karıncaya iyiliği doğar kalbine

    0
    0 Yorumla
  • Siveydeli
    Siveydeli Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Tercih senin ama bence verilmeli siz yiyeceğiniz veya içeceğiniz ürünün ücretini ödüyorsunuz ama getiren bir hizmet yapmış ve bahşiş verilmeli ama tercih size ait size kalmış. Ufak bir mebla bile mutl eder insanları mutlu etmek güzel birşeydir.

    0
    0 Yorumla
  • selinsekker
    selinsekker Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bu buzlu yollarda onlarında canları tehlikede olan çok kaza gördüm. Bence vermek en iyisi sen ben verirsek belki çocuklarına 1 fazla çikolata evlerine 1 fazla ekmek götürebilirler onlarda ekmeğinin parasinsa

    0
    0 Yorumla
  • berkuzungt
    berkuzungt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    kar yağmur çamur resmi tatil olmadan çalışıyorum kimse bahşiş falan vermiyor herkes işini yapıyo

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (211)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Yemek getiren kuryeye bahşiş verilmeli mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Evi taşırken işçilere yemek yedirilir mi? 19 cevap verildi
Yemek getiren kuryeye bahşiş veriyor musunuz? 78 cevap verildi
Oruç tutan işçinin yemek parası hakkı nedir, gece vardiyasında sahur yiyen de almalı mı? 2 cevap verildi
Yemek getiren kuryeye bahşiş verir misiniz? 44 cevap verildi
Kargo ile yemek yollanır mi ptt? 10 cevap verildi
Yemek gönderen kayınvalideme kapları boş göndersem ayıp mı olur? 150 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨