AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
197Cevap
İşi o olabilir ama bahsiste adettendir kar kış kiyemet biz sıcak evimizde bir şeyler yiyelim diye onlar soğukta gelip gidiyor
verseydin,
sevindirirdin.
cimri şey, hem verme hem vicdan yap,
yarın sipariş ver vicdanını rahatlat.
Verme zorunluluğu yoktur ama biz büyüklerimiz den böyle gördük 3 5 bakmaz lar sen yine de elinden geldiğince verebilirsin
bizde adam bin tl lik balik aiyor 5 kurus atmiyor ne sovuyorum varya bazilarida 1 tane aliyor atiyor tabi atmak zorunda degil ama el emegi bu
dışarıdan yemek sipariş vermiyorum. Olurda gelirse veririm neden olmasin.
Bahşiş verilmeli tabiki verilen 5-10 tl bizden bir şey eksiltmez
Annem bayilir bahşiş vermeye para çok geliyor heralde 😂
Verebilicek durumda olanlar vermeli bence. İşleri o olabilir ama çok iyi şartlarda çalışmıyolar. Ben elimden geldiğince 3 5 bişiy vermeye çalışıyorum
İçinden geliyorsa verirsin ben veremedim kısıtlı bütçem olduğu için.
evinde yap o zaman cins
Sanane be bak arkadaşım ya 😂
Yorum yapmak için bana gelme git başka yere hadiiii
2 ayrı yorum yazma bi kere düşün yaz yok mu beyin
Bir delinin bana bunu söylemesi ahahah sende eksik belli ki
neden gizlisin bu kadar mı korkaksın
Çok param olsa şahsen ben verirdim. Elime yapışacak değil sonuçta. Ama ben de öğrenciyim ve param kendime zar zor yetiyor o yüzden vermiyorum.
ilk defe duydum bahşiş verildiğini çalışanlar işe yemek ısmarlıyor avrupada veren yoktu
Evede pakat getirince veren yoktu bu kanunu ilkkes duydum
Yani emeğe saygım vardır veriridim
nasıl kalın yazdın
Galiba Fenomen olunca böyle bir özellik geldi.
kesinlikle verilmeli, zaten düzgün bir maaş almıyorlar ve işleri zor bu şekilde biraz da olsa işlerine motive olabilirler
Karlı havaya gerek yokki normalde de en azından birazcık bahşiş vermek lazım bunlar esirgenmeyecek şeyler bence
Vermeyi çok istiyorumda küçük gozuktugum ici. vermeye cekiniyorm onunda gücüne gider galiba , yasca kucuk birjmdem bahsis almaya
Bahşişin yaşla alaksı yokki
Vermek zorunda değiliz ama eğer verecek paran varsa verebilirsin sonuçta bunun iki tarafa da olumlu sonucu olur
Veren el alan elden üstündür, bahşiş verdiğin kişi asla seni unutmaz ve mutlu olur, imkanlar doğrultusunda verilebilir.
bazı yerlerde kurye getirdiği paketten para kazanıyor yani iş yeri diyorki sen paketi götür aldığın bahşiş senin kazandığın para olsun bende duyunca şaşırdım ama böyle çalıştıran yerlerde var
o amerikada
Bahşişi cebinde tut, iyi akşamlar, günaydın, afiyet olsun gibi şeyler söylüyorsa öyle ver. Bazıları tam odun oluyor
vermek gerekir ama sipariş etmeyin onlar canını yolda bulmadı. eski bir kurye olarak biliyorum çekilen çileyi
Böyle küfür edene asla vermem bahşiş
Ama genelde lokantada berberde bahşiş bırakırım
kuaörler zaten pahalı
benim kuaförüm yıllardır aynı fiyatı da iyi
zaten tanıdık diye daha ucuza kesiyor
O işi yapmasın o zaman twitterda videodaki terbiyesiz adam. 49 tl ise bedeli, 49 dur.
Ben veriyorum ya eğer çok para olursa gerçekten işleri hiç kolay değil
Param olsa aldığım şeylerin 2 katı para veririm ama yokki😛
Bence verilmeli hakettikleri kazandıklarından fazla
Kesinlikle verilmeli diye düşünüyorum çünkü maaşları öok düşük, bütün gelirleri bahşişten ibaret.
Veririm tabi☺ oda insallah köyümüze yemek siparişi uygulanirsa
Maddi gücü yeterliyse vermeli. Kuryelik kadar tehlikeli meslek yok
Tehlikeli sınıfına girmez heralde kuryelik 🙂
Maddi gücü olmasa zaten yemek siparişi vermezdi
@alperen1909 normalde girmezdi ama coronada dolayı eve siparişlere yoğunluk var ve müşteriler anlayışsın. Haberde gördüm müşteri 30 dakki da gelmezse almam demiş. 19 yaşında kuryaci hızlı gittiği için kaza yapıp vefat etmişti. Uzun oldu ama yazını görünce o aklıma geldi üzüldüm
@alperen1909 kuryeler moto kullanıyor araba değil dikkatinizi çekerim. Hızlı olmak zorundalar yoksa restorant sahibine şikayet gidiyor soğuk geldi diye. kuryeyi aceleye sokup kaza yapmalarına sebep olabiliyorlar. Ayrıca bu havanın karı var yağmuru var.
_çavbella_ Yikikkiz34
Tamam dedikleriniz de haklısınız şayet trafikte hepimiz tehlikedeyiz süratli motor kullandığı için tehlikeli sınıfına girmesi cok doğru değil
@alperen1909 Br aracı öylesine hızlı sürmek var birde mecburiyetten sürmek var. Arada çok fark var.
Peki yıkık hanım dediğiniz gibi olsun ikna olmuyorsunuz nasılsa 😅
@alperen1909 ahahahha estağfurullah efendim 😂😂
Yalanmı avukatın müvekkilini savunduğu gibi sanuyosun maşallah 😂
Verilmeli bence. İmkanı olmayan öğrenci arkadaşları anlarım da diğerleri vermeli.
Bahşişiniz sizde kalsın, 5 dk geç kaldık diye kıyameti kopartmamanız bizim için yeterli 😒
İnsanı insan yapan insanlıktır vicdan ve merhamet meselesi
insanın kendine kalmış bir şey aslında o onun göre verilmeye bilir örnek vereyim bankaya gittin gişede işini yapan kişiye bahşiş verir misin :) o senin işini görmek için orada değil mi aynı şekilde seni muayene eden doktora da bahşiş vermek gerek :)
umarim bir gun zor durumda kalirsiniz kuryelerin halini anlarsiniz emin olun onlar karda kista sogukta sana sparis getiriyosa hakkini vermek zorundasin 1 tl ya da 2 tlll simdiki sakizlar bile 1.5 olumm onu vermektenmi cekindin yazikk harbi yazik
Ben verdim, uzaktan geliyordu üstelik, çoğu mekan da kapalıydı, fazlasıyla hak etti.
Verilir bence 5-10 tl vermek kimseyi fakirleştirmez.
Eğer işini doğru bişekilde yaptıysa azda olsa verilmeli
Yani varsa ver bi 5 tl sonuçta işi ama ona vereceğin para 2 tl bile olsa onu mutlu eder
Tabii ki verilmeli... Yazık, adamlar üç kuruş için motor tepesinde ordan oraya koşuyorlar...
kişiye göre değişir. yıllardır o kişilerle muhatap olamıyorum ama kişinin kendisine göre davranırdım şahsen.
Ya kimseye bahşiş falan vermem. Kendim zor geçinirken milleti de geçindiremem.
10 lira 20 lira varsa üzerimde veririm bazen 50 lira falan oluyor cüzdanımda o zaman vermiyorum.
Dilenciye para vermem ama emekçilere bahşiş veririm
Emekçiyi çalışmaya teşvik etmektir moral olur mutlu olur
Seve seve bahşiş veririm
Ben vermek isteselerde almam ama gerçekten bazı mesleklerin maaşı çok az
Ben olsam asla vermem çünkü işi o yapacak yapmak zorunda
Kesinlikle evet ben olsam verirdim. Onlarda ekmek parası için hizmet veriolr soğukta.
Verilmeli. Kibar davranılmalı. Teşekkür edilmeli. Ufak görüyo ama önemli bunlar...
Vermek zorunda değilsiniz ama nezaketen yapabilirsiniz
Verilmemeli. Gereksiz olarak görüyorum. Beklenmesi bile çok üzücü. Bir daha oradan birşey almam :D
Japonya'da bahsis o kisiye hakaret olarak algilaniyor.
Bekleyenlere vermiyorum ben, utana sıkıla alanlara fazla fazla veriyorum.
İmkan varsa elbette verilmeli. Zaten az maaş alıyor çoğu.
Ayağına kadar getirtiyosun üç lira bahşişi çok görüyosun yazaıklar olsun. Kendini onun yerine koy trafikte senin yemeğini getirmek için soğumasın çabuk götüreyim diye koca koca kamyonların arasına dalıyorlar. Azcık vicdan be
Yemek hic söylemiyorum ama hergun 2 3 kargo geliyor hepsine 5er lira veriyorum. O yuzden evde degilsem bile ariyorlar. 5 lira beni fakir etmez. Ama onalrin 10 kisiden alacagi 5er lira bi yaralarina merhem olur. Kesinlikle verilmeli.
dünyanın sonu değil yahu üzülme! bidahakine 3-5 lira ver tamam
Tabiki verilmeli ne olursa olsun verilmeli bence. Kurye olsa evlencem diyorum sen bahşiş diyon cidden bu zorluğu yapan bana kocalık da yapar. Jdjdjdjdjdjjjd
İmkanın varsa vermelisin tabi. Asgari ücretle çalışan herkes bahşişi hakeder
Kuryeye kapıda bir bardak sıcak çay bile ikramda buluna bilirsiniz. Bahşiş gönlünden geçen versin. Her insanın yapacağı iyilik farklı yerlerde kalbine gelir. Kimisi kuryeye kimsi yerdeki karıncaya iyiliği doğar kalbine
Tercih senin ama bence verilmeli siz yiyeceğiniz veya içeceğiniz ürünün ücretini ödüyorsunuz ama getiren bir hizmet yapmış ve bahşiş verilmeli ama tercih size ait size kalmış. Ufak bir mebla bile mutl eder insanları mutlu etmek güzel birşeydir.
Bu buzlu yollarda onlarında canları tehlikede olan çok kaza gördüm. Bence vermek en iyisi sen ben verirsek belki çocuklarına 1 fazla çikolata evlerine 1 fazla ekmek götürebilirler onlarda ekmeğinin parasinsa
kar yağmur çamur resmi tatil olmadan çalışıyorum kimse bahşiş falan vermiyor herkes işini yapıyo