Yemek gönderen kayınvalideme kapları boş göndersem ayıp mı olur?

Özel sebeplerden dolayı kayınvalidem her gün yemek gönderiyor kapları da bayağı bir birikti. Göndereyim diyorum ama bir şey yapacak halim yok boş göndersem ayıp mı olur?

Güncellemeler
+1 yıl
Herkese teşekkür ederim. Teşekkür edip verdim yemek getirdiğinde uygun zamanda bir şey yapıp göndermeye çalışacağım. 🥰
Yemek gönderen kayınvalideme kapları boş göndersem ayıp mı olur?
Cevapla