AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
197Cevap
O insanlar o kapıya bahşiş umutlarıyla geliyor karda, kışta, yağmurda en azından para üstünü istemeyin hem zaman kaybı oluyor onlar için hem üzüyor, işletmeler maaşı düşük tutuyorlar sırf bahşiş alırlar diye bunu bilerek bahşiş veriniz.
Bahşiş vermek kültür meselesidir ben şahsen ne olursa olsun veririm yaptığım. isle de alakalı bahşiş gelmediginde moralim bozulur Amerikalılar genelde ürün ne işe yüzde 10 bahşiş verirler güzel bi şey şahsi görüşüm
Verilmeli. Zaten zor bir iş ve kazandıkları para üç kuruş. Evet, bu onların işi ama karlı havada, siparişim hızlı gelsin diye diretip insanların hayatlarını riske atmasına sebep oluyorken 2 lira bahşiş çok görülmemeli.
Bence verilmeli 50 kuruş dai olsa verilmeli emegine saygı icin
50 kuruş verirsen döver seni
😂😂😂
Öküz gibi bakıyorsa sanmam ama kibar biriyse verilebilir
En azindan 1 - 2 tl falan bişiler adama verin yaani gitsin
İban numaranı gönder ben sana 20 TL vereyim defol git burdan. 1-2 lira nedir lan işçi emekçi o dilenci değil
Bende hep verilmeli veya verilmemeli arasında kalıyorum. Bazı motokuryeler dolgun maaş alsa da bazıları alamıyor. Bir de ölüm tehlikesi var tabi. Bu yüzden verilmeli bir tık daha üstte bence.
Ayağına kadar hizmet getiriyor, vermeywbilirsun ama verirsen de o senin comertliğindir
Elimden geldiğince mutlaka bahşiş bırakırım kurye garson oto yıkama berber bu gibi yerlerde az da olsa bişiler bırakırım
Ya durumunu ise bir şeyler yapılabilir ama o kadar o***** çocuğunun ağız kokusunu çekiyoruz yemediğimiz laf kalmıyor Bir de kalkıp bahşiş vermek bilemiyorum
İşyeri için diyorum yani
Hayır kurumu muyuz anasını satayım, ona para buna para. Ay sonu gelmeden bize üçün biri kalıyor sonra...
Ben verirdim mecbur değil ama motor süren biri olarak gerçekten karlı yollarda her an ölüm tehlikesi var. Soğuk havalarda motor sürmek çok zordur Allah yardımcıları olsun
Hayır işini yapıyor sonuçta, hayrına getirmiyor değil mi?
Hava şartları zorluysa evet. Değilse tercih edilmemeli alışlanlık yapar.
Bahşiş vermek nezaket işi bence ben verme taraftarıyım
Verilir ne olucak sonucta oda işçi gariban iki terk üzerinde gidiyor hizmet veriyor sonuçta ev gecindiriyor
Bence verilmeli yazık günah ne zor şartlarda bile işini yapmak zorunda kalıyorlar kaza yapan bile oluyor senin vereceğin 5 lira bile onu sevindirirdi
İşine saygı duyduğumu belirtmek yeterli bence , bunu bi tebessüm , bi gülümseme veya teşekür eserlere yapabiliriz
Zorunlu değil ama ben verirdim işleri çok zor o karlı yollarda
Maddi durumun kadar bahşiş vermelisin bu iyi olur onlar için:)
Ufak miktarlar ile mutlu olabilir insanlar. O kadar gereksiz harcamalar yapiyiruz ki 3-5 lira kimseyi fakirlestirmez
Tabiki de evet. Hele havalar kötü olunca hiç sipariş vermiyorum yazık günah adama bu havada motorla biz evde rahatımızı bakarken. Veriyorum.
saçma, iyi bizde o zaman vatandaşın işini yaparken de her işlemde artı rüşvet alalım :))
Bencede verilmeli çünkü zor şartlarda çalışıyolar 👍
öğretmene doktora polise de bahşiş verelim o zaman ne saçma
Ama onlar hakkının fazlasını alıyolar asıl onlara vermek saçma
twitter.com/demowaves/status/1361819719779639299
Adam çok haklı yani 😂😂😂
bence bahşiş verilmeli 5 tl bile olsa gönlünden ne kadar koparsa o kadar vermen gerekir. iyilik yap iyilik bul.
Vallaha ben boş zamanlarımda kuryelik yapıyorum şuanda öyle, havalar kötü zor şartlarda yemekleri kavusturuyoruz bahşiş almak da fena olmaz yani..
Hizmete bağlı fazla olmayacak şekilde verilebilir diye düşünüyorum hizmet dediğimde şu kısa süre içerisinde gelirse siparişiniz
Bence verilmesi gerek sonuçta soğuk havalarda bile uğraşıyorlar bizler için ama ben öğrenci olduğum için veremiyorum maalesef
Bahşiş bekleyen ya da beklediğini belli eden kimseye vermiyorum, içimden gelmesi lazım adı üstünde bahşiş...
Ödemeyi kartla yapsam bile ufak bi gönül alma yaparım bahşiş olaeak tabi hakları ödenmez ama ekmek parası
Maaalesef ki daha bahşiş kültürü yok bizde. O seviyeye daha ulaşamadık. Ben herzaman 5/10/15 lira bırakırım garsonlara komilere.
Para üstünü nü bırakıyorum. Ama bırakma zorunda degiliz o manasını alıyo bize baglı
Zorluk çekmek insanı bitirmez, aksine güçlendirir. Bırak güçlensinler, sağlamlaşsınlar
Verilmesi gerekir ama ben öğrenciyim. 2-3 lira para üstü oluyor almıyorum genelde
en azından vicdanın rahatlasın diye cüzi bir şey versen iyi olur bence, sana bir zararı olmaz çünkü
Bence emeğin karşılığını vermek iyilik işlemek bakımından bahşiş vermek iyidir...
Parasi olan versin olmayan da 2-3 lira artan için beklemesin almayı
Yani, o da bir çalışan. Bence verilmeli diye düşünüyorum.
Ben genelde veriyorum
Vermezsem adam değilim
Zaten değilim o yüzden sorun yok
Param olursa veririm cunku isleri sıkıntılı zor bir iş
Para üstü biraz azsa bahşiş olarak verilmeli bence 🙂
Bu soğuk kış günlerinde cok zorluk çekiyorlar bence bir kurye ne getirirse getirsin bahşiş verilmeli
verilmeli. uzun uzun aciklama yapilmasi gereken bir konu degil.
Hakkını zaten almıyormu?
Alıyorsa ben neden vereyim?
Benmi çalıştırıyorum?
Eger param varsa verırım genelde zaten hiç olmuyor da o ayrı bir konu..
Bence verilmeli ne Kadar zor sartlarda calisiyorlar bir suru tehlike atlatiyorlar yeri geldiginde.
Makul bir bahşiş verilip kurye arkadaş sevindirilmeli diye düşünüyorum
Tabiki verilmeli bu bir gelenektir ben her defasinda bahşiş veririrm
Yok maaş alıyorlar yok bilmem ne İŞÇİNİN HALİNDEN ANCAK İŞÇİLER ANLAR
Aynen öyle kardeşim
Tabiki verilmeli bence bende 5 tl de olsa bahşiş veriyorum
Yani saçma olur bence hakkını zaten alıyor kulye ama paran seni rahatsz ediyorsa sen bilirsin 😎👍
Vermemen daha iyi olur bencede
Bahşiş verilmeli kazandıkları para yetmiyor (kimseye)
valla krediden çekiyorum hatta peşin ödeme oluyor :(
Bence kessinlikle bahşiş verilmeli bu karda kışta bize yemek getiriyorlar?
Göreceli bence ama tabi gönlümden koparsa neden olmasın
Vermeliyiz yaptıgın iylik bir gün seni kurtaracaktır en kücügü bile 👌
Tabii verirdim bir yemek ücreti kadar o unda emek hakkı var bence
Bencede verilmeli ya işi o evet ama ben bu konuda biraz merhametli davranırım
Vermelisin bence ya, yani ben de olsam ben de beklerim o havada bahşiş.