Ben ikisini de severim ayrım yapmam, Taze taze fasulyenin türlü deki havası çok başka hele kuzu etli bir türlü yapacaksın bak bak tamda işte böyle ben yapmışım daha önce zaten parmaklarını yersin KizlarSoruyor'da Bir İlk: Efsane Türlü Yaptım! KuruKuru konusunda da çok seçiciyim illaki Akkuş şeker fasulye olmalı sadece ve sadece Ordu/Akkuşta sınırlı bir alanda ve az miktarda üretilen bu kuru fasulye diğerlerinden cok daha lezzetlidir aaa ben onuda yapmıştım hadi bakalım şimdi siz karar verin taze mi kuru mu :)))) Yeni Yılın İlk Tarifi: Akkuş Şeker Fasulyesi Nasıl Yapılır?
Kuru fasulye taze fasulyeye göre daha çok tercih edilebilecek, yerkende benim için keyif aldığım, sağlık içinde kurabaklagillerden olduğu için tüketilmesi önemli olan, yapımı da ustalık isteyen çok güzel bir yemek😋😋 Her yediğimde yanına soğan piyazı kesinlikle isterim.. Bu zamana kadar yediğim kuru fasulyelerin en iyisiSüleymaniye camii yanındaki meşhur kurufasulyeciler olmuştur.. Şeker mi atıyorlar içine anlamıyorum ama nefisti yaaa😋😋😁😁
Merhaba kuru fasulyeden hiç haz etmem lezzetli ama ne bilim sevmiyorum. Evde pişince yüzüm asılıyor. Taze fasulye çok lezzetli etli taze fasulye olacak tadından yenmez o ya. Et yoksa patatesli de severimm. 😊
Hangi sezonda olduğunuzda bakar cancağızım. Kimi taze fasülye sever kimi kuru fasülye sonuç duvar ile sezonla alakalı bir durum yaz aylarında deniz kıyısında masanıza kurduğumuzu düşün ve taze fasülye güzel bir şekilde pişmiş masaya giriyor ve siz bunu yiyiyorsunuz. Kış sezonunda tabii ki herkesin tercihi kuru fasülye olur. Bir de salon olsa hiç fena olmaz az bir de acılı of of of
İkisini de severim. Taze fasulye zeytinyağli olacak yalnız. Etli taze fasulyeyi pek tercih etmem. Yanındaki diğer ürünlere göre ikisi arasında tercih yaparım. Genelde pirinç pilavı olacağını düşünürsek kuru fasulye diyorum bir tık daha önde 🤔🤔 güveçte yapılan kuru fasulye denenmemiş ise tavsiye ederim bu arada 😅
Ben ikisinide seviyorum. taze fasulye dikine kesersin yatayda kesmen lazım lezzet için. bir tatlı kaşığı silme toz şeker domates ve sarımsak koyunca çok lezzetli olur salça tadını bozuyor zeytinyağı ile yapmak lazım