Güzel yemek (fine dining) restoranları ihtiyaç mı, olması gerekir mi yoksa abartılıyor mu?

Bazıları soyguncu bazıları gerçekten de bu işe çok emek veriyor, sizce bir tabağa 200 lira vermek normal mi yoksa fazla lüks ve israf mı?
Fine dining temelde misafiri özel hissettirme üzerine kuruludur.
Ve bir sorum daha var, bugüne kadar hiç gittiniz mi, böyle yerlerde yemek yediniz mi?
Güzel yemek (fine dining) restoranları ihtiyaç mı, olması gerekir mi yoksa abartılıyor mu?
Güzel yemek (fine dining) restoranları ihtiyaç mı, olması gerekir mi yoksa abartılıyor mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu tarz birkaç restoranda çalıştım ancak tüm menüyü tatmama hiç imkan olmadı hatta çalıştığım pozisyonda kendi yaptıklarımdan tatmak dışında ne olduğunu anlayacak kadar yemedim bile. İşçi yine işçi olarak kaldı. Bütün menüyü çalışanına tattıran restoranlar yok da değil. Evde kendim yaparak deneyebildim sadece, biraz pahalı olsa da.
Güzel yemek (fine dining) restoranları ihtiyaç mı, olması gerekir mi yoksa abartılıyor mu?
Cevapla