Paketi açılmamış tarihi geçmiş kakao kullanılır mı?

Gece gece kendime soğuk kahve yapmak istedim. Girdim mutfağa, kakao lazım, baktım. Teee 2017 yılından aldığımız ve son kullanma tarihi 24/08/2019 gösteren bir paket kakao buldum.
Zaten bir iki kaşık kullanacağım. Da işte. Sizce kullansam zehirlenir miyim? Kullanabilir miyim ki?
Lütfen adamakılli cevap verin. "Bilen birileri" yardımcı olursa sevinirim.^^
Güncellemeler
+1 yıl
Tadı ekşimsi ve acımtıraktı. Çöpe attım arkadaşlar sagolun cevapladığınız için. Ama şimdi ben bu kahvenin içine kakao yerine çikolata koysam olur mu ki ya? Bileniniz var mı?
Paketi açılmamış tarihi geçmiş kakao kullanılır mı?
Cevapla