Bu Markanın Çikolatalarını Daha Önce Yiyen Oldu Mu Nasıl?

Bu Markanın Çikolatalarını Daha Önce Yiyen Oldu Mu Nasıl?

Lindt markasının ürettiği çikolataları yiyen oldu mu tadı kalitesi nasıl? Fiyatı biraz pahalı, bu kadar yüksek fiyata çikolata sattıklarına göre bi zahmet kaliteli ve güzel olmalı diye düşünüyorum yoksa çok kaliteli değilse bu kadar para vermenin anlamı olmaz. Sizce bu markanın çikolataları alınır mı?

Bu Markanın Çikolatalarını Daha Önce Yiyen Oldu Mu Nasıl?
Cevapla