Bu gece kızartma yaptım. Zeytin yağında birde. İnanılmaz lezzetli oldu. 


Odun ateşinde sindire sindire pişiyor yemek doğalgaz ateşi gibi ayarı yok tabi birde üzerine sinen tütsü kokusu okuyor oda lezzetini katılıyor özellikle ateşte çömlek kazanında yapacaksın yemeği odun ateşinde tavsiye ederim arada yapıyoruz 😺
odunun içindeki aromadan dolayı.. sanırım ısıyla yemeğe karısıyor birde odun ateşi farklı derecelerde yanıyor onunda etkisi olabilir
Odun ateşinde Türk kahvesi de şahane olur bence. Ben bu durumu tamamen doğallığa bağlıyorum. Odun ateşide doğal ya, doğadan ya 🌺
Odun ateşinde hersey lezzetli Bee kızartma yapmak güveç yapmak ekmek yapmak balık yapmak ah ah
Cevap
13Cevap
O ateşin kokusu üstüne siniyor köye gitmeyi bu yüzden çok seviyorum
Odun ateşi daha doğal oldugu için. İçerisinde radyoaktif madde saha az sanırım :)
Teknik açıdan odun ısısı daha yüksek. Daha etkin bir yanma sağlar
birden bire kızarmak ayrı yavaş yavaş ayrı o yüzden
Her odunun yemege verme tadi baskadir en gùzeli. kayisi odunu ve meşe odunu
Doğadan doğal odun olduğu için ve daha ağır piştiği için olabilir belki sadece tahmin 👋
Zeytinyağında kızartma yapınca kızartmanın tadı kaçıyor
odunlar daha çok ilgimizi çektiği için😛
Hiç yemedim odun ateşinde pişmiş bir yiyecek.
Doğal olan herşey güzel.
Daha yavaş piştiği için
İs kokusu sindiyse belki ondandır
O is tadı yemeğe ete geçiyor güzel oluyor
Bilmiyorum ama cidden öyle
Çünkü doğal ve daha güzel ısınıyor
Ağır ağır piştiği için.
Doğanın bir parçası çünkü
Herşeyin doğal i guzel
Odun kokusu sindiğinden
hicbir fikrim yok ama +1
Gaz ateşi, yemeğin tadını bozar.
Yavaş piştiği için
soba bir baska 😊😊
Yok öyle birşey 😏
Evet.
bencede
Dumandan o :)
doğal olduğu için
Ben de cozemedim
Çünkü odun ateşi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar