
#kirmizibaret

yemeğine göre değişir. Bir kebab ya da köftede lezzeti ayrıdır. KArnıyarık ya da sabah kahvaltısında yumurtalı kıymada ayrıdır. Tamamen ağız tadına bağlı
Kıyma sadece köfteyle gider.
Onun dışında bir yemeğe lezzet kattığına şahit olmadım..
Kebaba daha çok yakıştırıyorum etin yoğun olması ağızda da güzel tat kalmasına neden oluyor.
Kebap elbette ki. şu an aşırı kebap istiyorum mesela of :(
Cevap
23Cevap
Bence kebap yaparken daha lezzetli oluyor ❤️
Yemeğin içine koymak pek de güzel değil ayrı olmalı
Yakıştığı bazı yemekler var onlar harici kullanımı olmamalı die düşünüyorum 😌
Sadece kıyma ise yemeğe lezset katar, kebabı kebap yapan baharaylardır.
Her ikisine de lezzet katar🍀
Yemeklerin içinde sevmiyorum.
Bence sadece kebap vs. Yapılınca 😉
Sadece kebap v. s benim için.
Eğer kullanımı güzel olursa her yemekte olur
Bence ikisi cok farklı bir tat oluyor
Yemeklerde sevmemde yapmamda
Kebap kofte de daha lezzetli
Kebap ayrı bir dünyadır küçümsemeyiniz 😂
Her türlü kıymayı yerim 😂😂😂
Her 2 türlü de değişik bir tad veriyor.
Her turlu lezzetlidir knk
Kıyma her türlü güzeldir
Kebap olarak kullanılınca
Kebapta ayrı bir lezzet oluyor
Kıyma her yerde güzel
Soru bile saçma olmus😊
Her türlü lezzetli
Her türlü
Kebapta daha güzel
kebap falan :l
Her türlü
Kebapta
Kebap, köfte vs.
Sucuk yaparken
Her yemekte degil
Kebapta daha güzel
Kebab of
#emre00
Yemekte de lezzetli
Kebap tabiki
kebap yaparken
kebap
Kebap vs 😅
Kebabta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar