Kabak tatlısı tahinle mi cevizle mi daha güzel oluyor?

Tahin
Ceviz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sonuna kadar ceviz diyorum özünü orjinalini bozmamalı ama tahinde güzel yakıştığı yerler var mesela tahinle pekmezi iyice karıştırıp macun kıvama getirip ekmeğe sürüp yemesi güzel olur heleki kışın hafifden yarım veya çeyrek ekmeğe sürüp yedinmi asla üşüme sorunuda olmuyo 😏🙂 ve haşıl var mesela oda pekmez ile ceviz muhteşem ötesi 😋
Tahin nedir yaa... ceviz kraldır 😂
Teşekkür ederim
Rica ederim
Kesinlikle bol tahinli, enfes
Rica ederim
Cevap
48Cevap
Sadece tahinli zatem yenmiyor serviste edilmiyor. Ya tahinli cevizli ya sadece cevizli oluyor
Tahinle hiç denemedim ama cevizle uyumuna bayılıyorum 😍
İki versiyonunuda severek yerim. Cidden bu akşam hangi tatlıyı yiyeceğimi bu site belirledi şaka gibi. 😎
Balık sofrasından kalkıp tahin ve cevizle yoğunlaştırılmış yumuşacık kabak tatlısı özelikle kış aylarında vazgecilmezdir
Ben ikisi bir arada olmasını daha cok seviyorum ama tabiki tadı tahin veriyor

kabak tatlisi herhangi ek ürüne ihtiyac duymaz alirsin eline kitir kitir yersin :)
Yemedim yeseydim değişiklik olsun diye tahmin derim ceviz ye ye ceviz olduk zaten
Tahinle denemedim, bayar sanırım. Cevizli daha iyi.
Kabakın en güzel olduğu an hiç olmadığı andır, sevmiyorum.
Kabak tatlısı mı 😂?
Hiç denemedim.
Ama ceviz güzel olur.
Ceviz yerim, tahini severim ama kabak... tatlısı bile hoş değil. 😕
Tahinsiz yapamam, aşığım ona. Kabağı boş ver sadece tahin olsun yeter bana.
Tahinle denemedim ama tadının uyumunu hayal ettim çok ağır olurdu, ben cevizle tercih ederdim.
Ben normalde sade severim ama illa bişey olacaksa ceviz olabilir 😄
Bence ikisi de. :)
Kabak tatlısı olsun da ben iki şeklini de bayıla bayıla yerim.
ikisi bir arada üstüne bir de afyon kaymagi ilavesi ve bolca tahinli , yok böyle bi tat 😍😍
İlk kez gördüm tahinli oluğunu saçma geldi sevmem gerçi de
Istanbulu verseler yine yemem hic sevmedigim bir tatli annem de bunu yapar inadina 😊😊😊
ceviz ve tahinle ikisi beraber birde bol pekmezli olanı da varr
Hayır yani. Benim soru tarzımı kullanmasanız olmaz..
tek sevmediğim tatlı :)
ne ile yapılırsa yapılsın :)
Hiç sevmem ama annem tahin ve findik kullaniyor üzeri için
İkisinide denedim... Ceviz ile daha güzel oluyor...
Bir Sakaryalı olarak olarak söylüyorum kabak tatlısı cevizle yenir. Tabi tahin tercih meselesidir ama orijinali cevizdir.
net ceviz tahin çok boğuyor tatlıyı. kabak tatlısı mı yiyoz tahin mi belli olmuyor
Bazen abartılıyo yapmadığım tatlı çeşidi kalmadı dolabım tarif dolabı oldu
İkisini de atmışlar neden ayırmaya çalışıyorsun :D
Her ikisiyle de olur. Ama ağırlık olarak tahin 😋
Ben tahin ile seviyorum
Tahinli yemedim cevizli yapar annem
İkisi beraber daha iyi bence
Örgütülmüş fındık tercih ediyorum
öğütülmüş
Kabak tatlısı nı hiç sevmem
ben çeviz ve kaymaklı seviyorum...
Kabak tatlısını çocukluktan beri sevmem
hicbir halini sevmem.
Cevizli tercihimdir her zaman
Tahinle harika oluyor
Tahin ve ceviz birlikte
Her ikisiyle muazzam.. 😋👌🏼
tek sevmeyen benmiyim ya şuntatlıyı
Tahinli cevizli güzel oluyor
Tahin ceviz ve muz ile 😋😋
mümkünse ikisi de olsun
Kabak tatlısı pek sevmiyorum
Hic yemedim🙈
tahinli
İkisi birlikte
isterse çikolatalı olsun yine yemem şu tatlıyı
Hepsi
Karanfil ceviz tarçın offf olsa da gömsem
Cevizli mümkünse 😉
Cevizle
Cevizli
her ikisiyle..
Tahin ve ceviz
Yiyemiyorum ben
Tahinli denemedim
Tahinli cevizli
Hiç sevmem ://
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?