Kabak tatlısına tahin yakışır mı? Tahinli mi sade mi seversiniz?
Tahinli Severim
Sade Severim

Farketmez İkisini de Severim

Kabak Tatlısı Sevmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kabak tatlısına tahin yakışır mı? Tahinli mi sade mi seversiniz?


Tahinli daha iyi bence, kabağın o hafif şekerli ve hamurumsu tadıyla tahin çok uyumlu. Sade halinde bazen tatsız gelebiliyor, üstüne ceviz de atılırsa nefis oluyor. Ama ikisi de yenir, karıştırmamak lazım. Yalnız çok şerbetli olanı sevmiyorum, ağır yapıyor. Hafif şerbetli, kıvamı tam ayarlanmış bir kabak tatlısı, tahin ve cevizle mükemmel oluyor.
Cevap
22Cevap
Tahinli Severim
Şıklarda en muhteşem halini yazmamışsınz.
Elbette kaymaklı..
Tahinli fazla şekerini bastarıyor be daha lezzetli oluyor bence. Tahinli olan herşeyi severim.
Tahinli fındıklı mis gibi oluyor yumuşacık olsa da yesek ya
Hiç tercih etmem niyeyse sevemedim şu kabağı ya
Sevsek ne farkeder huzur olmadıktan sonra.
Arda mı izliyorsun
Yooo ne alakası var aklıma geldi mevsimi sordum
Kızma canım sorduk
Kabak tatlısı sevmem
Immm tahinli üstüne de ceviz ya da fındık
Kabak pek sevmem acikcasi. :)
Kabak tatlısını sevmiyorum :(
Pirinçli daha güzel
Farketmez. Her türlü lezzete açığım. :-)
Tahinli çok güzel oluyor
Farketmez İkisini de Severim
Sade yedim, tahinli hiç yemedim
Ben sade seviyorum
Tahinli cevizli yiyorum
Bol cevizli olması kâfi..
Kabak tatlısı sevmiyorum
sade tercihim
Tahinli seviyorum
Tahin ceviz
Hiç sevmem
büsküvi kırıp yoğurcaksın en güzeli
Sade güzel olur
Sade
Tahinsiz olmaz
Tahinli seviyorum.
Sade
hiç sevmem ıyyy
Tahinli bea.
tahinli
Tahin tahin tahin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?