Karantina günlerinde benim gibi kendini mutfağa atanlar bi el kaldırsın da sayımızı görelim.😄Uzun zamandır karantina da olsa çalıştığım için boş olamıyordum. Bugün evdeyim diye en sevdiğim tatlılardan biri olan kabak tatlısını yaptım. Biz de kimse tahinli sevmediği için sade yeriz.😊 Siz kabak tatlısını nasıl seversiniz?🎃🎃🎃#morphinehead🌺 #02/01/2021⏳
Kabak tatlısını tahinli mi yoksa sade mi seversiniz?
Tahin değil de uzerine pekmez ve fındık ole çok güzel oluyor zaten sabahtan beri canım tatlı çekiyor artık karşı koyamıyorum gidicem kabak tatlısına pekmez döküp yemeye 😍😍