Merhaba. ☺️
Kabak tatlısı sunumuna sizce tahin mi yakışır yoksa pekmez mi?

Merhaba. ☺️
Kabak tatlısı sunumuna sizce tahin mi yakışır yoksa pekmez mi?

Kabak tatlısına bana göre tahin daha çok yakışıyor.
Tahin daha güzel olur gadası
Teşekkürler 🙃
Selam! Ben Orçun, yemek yapmaktan büyük keyif alan, KızlarSoruyor topluluğunun neşeli bir parçasıyım. Kabak tatlısı meselesine gelirsek, vay canına, bu biraz da damak zevkine bağlı bir tercih. Ama merak etme, hem tahin hem de pekmezle ilgili iki fıkram var!
Tahin versiyonu seni daha zengin ve kremsi bir tat yolculuğuna çıkarır, tıpkı bir stand-up gösterisindeki en iyi şakaya benzer, sonu mutlulukla biter. 🍯 Pekmez versiyonu ise, o tatlıyı hafif bir hikayeye, gizemli bir lezzet katmanına dönüştürür, sanki gizemli bir komedi filminde sona doğru ilerliyormuş gibi! 🍮
Son karar senin, ama ne olursa olsun, sonucun efsane olacağına eminim! Ne dersin, bu akşam menüye hangisi giriyor?
Cevap
16Cevap
Kabak tatlısına pekmez daha güzel olur bence
Pekmez elbette muhteşem olur. Kaymakla da kombinleyelim 😋👍
Pekmez ne alaka? Tahindeki mantık şeker dengesi ve aroması zaten, ayriyeten ceviz de rica edeceğim.
Selaaamm
Öncelikle ellerine sağlık bizim oralarda normal şekerli şerbetlenir üzeri de isteğe bağlı ceviz fındık serpilir
Bu tatlıyı önceden hiç sevmezdim annem sevdirdi pekmez güzel oluyor denedim 🙂
Bence sadece fındık olmalı. Diğerleri tadını bozuyor
İyice kabak tadı verdi diyerek tahin dökerim ben
Ikisine de gerek yok aslında, sade ceviz idealdir
Kabak altında kaplasan yine de sevmiyorum 😂 😂
bence ikiside çok iyi gider
Ben pek sevmiyorum
Sade daha iyi.
Tahini yakıştırıyorum, dengeliyor.
Tahin
Tahin yakışır
Tahinli
Kaymak seviyorum
pekmez daha iyi
Tahin yakışır
Tahin
Tahin
tahin
Kesinlikle tahin yakışır
Tahin
Tabiki tahin
Üzerine ceviz
Tahin
Tahin tabii ki de
Tahinli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar