Öncelikle usta bir aşçı ya da profesyonel yemek yaptığımı iddia etmiyorum. Amatörüm. Bazı öğrenci arkadaşlarım var makarnadan bıktık diyorlar. Eğer sitemizde de öyle arkadaşlarımız varsa birkaç pratik tarifi sizlerle paylaşmak isterim. Paylaşacağım yemek gerçekten çok lezzetli yemektir. Adı "Göy küküsü" olarak bilinir Azerbaycanda. Türkiyede var mı, yok mu, adı ne bilmem. Hadi başlayalım:)
*Sizden tek ricam beğenmeseniz bile saygı çerçevesinde yorum yapmanız
1)Önce göy soğanlarımızı doğruyoruz
2)Sonra dereotu doğruyoruz.
Burada şüyüd derler ama yanlış yaza bilirim adını. Translate baktım :D
3)Sonra nane doğrayıp ilave ediyoruz (olmazsa olmaz)
Fotoğrafın bulanık çıktığını sonradan fark ettiğimde artık geçti :(
4)Son olarak isterseniz kişniş ilave edebilirsiniz
Bunları bir kaba doğrayıp, üzerine doğradığınız göylere uygun olarak yumurta vuruyorsunuz. Tuz, azıcık biber de ilave ederek karıştırıyorsunuz. Son olarak tavayı bir güzel yağlayıp, karışımı tavaya döküyorsunuz. Ve piştikçe çeviriyorsunuz.
En İyi Cevaplar