Huuuu huuuu yine ben geldim ve yine güzel bir tarifim var, her ne kadar paylaşamasam da sürekli olarak bir şeyler yapıyorum çok hasta olmamı saymazsak bence ben hamarat bir kadınım. Sen de harika bir insansın 😎.
Malzemeler:
- 4 adet yumurta
- 3 çay bardağı toz şeker
- 1 çay bardağı sıvıyağ
- 2 çay bardağı süt
- 3 yemek kaşığı kakao
- 1 paket vanilya
- 1 paket kabartma tozu
- 2 su bardağı un
Sosu için:
- 2.5 su bardağı süt
- 1 paket krema
- 1 çay bardağı toz şeker
- 3 yemek kaşığı kakao


Hazırlanışı:
- Yumurtaları ve şekeri karıştırma kabına aldım köpük köpük olana kadar çırptım, düşük ayara aldım süt ve yağı ilave ettim ,kabartma tozu, vanilya, kakao ve unu ekledim .margarin ile yağladığım borcama kek hamurumu döktüm. Önceden 200 derece ısıtılmış fırında 20 dakika pişirdim. O pişerken sos için tencereye bütün malzemeleri aldım karıştıra karıştıra pişirdim. Kekimi fırından aldım 10 dakika beklettim , dilimledim (ben bu aşamada üzerine 1 bardak süt döküyorum daha ıslak ve yumuşak olmasını sağlıyor.) Sosu üzerine döktüm gezdire gezdire süsledim servis ettim yapacaklara afiyet olsun 💐



Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer