Misafirim geliyor ama evimde ikram edebileceğim bişey yok ne yapsam diye düşünmeyenimiz olmamıştır .aynı hamurla istediğin şekli ver ve süslemelerle süsle mis gibi çeşit çeşit kurabiyen olsun .😘😘

- Malzemeler
- 250 gram margarin
- 1 ,5 su bardaği pudra şekeri
- 1 paket vanilya
- 1 su bardağı nişasta
- 1 çay bardağı sıvı yağ
- 4 su bardağı un
- Üzeri için
- Benmari usulü eritilmiş kahvaltılık çikolata
- Pasta süsleri ya da ne isterseniz kullanabilirsiniz
Un hariç bütün malzemeleri mikserime aldım karıştırdım .ben kurabiyede kabartma tozunu sevmiyorum o yüzden az kullanıyorum isterseniz 1 pakette kullanabilirsiniz.unu kontrollü olarak ilave ettim hamurumu yoğurdum ele yapışmayan bir hamur elde ettim.fırın tepsisine yağlı kağıt serdim,hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yuvarladım tepsiye dizdim. önceden 180 derece ısıtılmış fırında 20 dakika pişirdim.fırından aldım soğumasını beklerken iki yemek kaşığı kahvaltılık çikolatayi benmari usulü erittim.soğuyan kurabiyemi çikolataya batırdım üzerine pasta süsleri ile süsledim. çocuklar saatler içinde bitirdi . yapacaklara afiyet olsun 💐

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Ellerine sağlık abla, güzel görünüyor kurabiye severim
Çok güzel görünüyor ellerine emeğine sağlık afiyet olsun
Çok teşekkür ederim canım benim 💐
Rica ederim 💐
Ellerine sağlık Tubi sen bu işte markasın, pastaneden almış gibi.
Patiler gözden kaçmıyor bu arada. ✨😂
Patiler değil mesele bu arada 😂😂 teşekkür ederim kardeşim gel sana da yaparım ayıpsın 😎
Şeytan ayrıntıda ama. 😂
İzmir’e yolum düşerse fotomodellerim hazır biliyorum. 😋
Tam çayın yanında gider be 🤩
Eline, emeğine sağlık lezzetli bir bence olmuş
Ellerine sağlık hamarat hatun yanmışsın guneslendinmi
Çok şanslı bir kocan var
Yine çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık. 😋
Teşekkür ederim balım.💐
ellerine sağlık
Teşekkür ederim canım benim 💐
Ayaklarına terlik giy cır cır olacaksın
Bı sıcakta mi 😒
Sen yinede giy😉
Giymem Murat hiç sevmem
Peki Tuba giyme karnın ağrısın
abla seni düşünüyo işte baksana xkzkğ bize böyle diyen yok anasını
@flrttaxx alemsin ya
Gayet güzel ablam senin ellerinden olduktan sonra
mis gibi görünüyor
Ellerinize sağlık afiyet olsun
El lezzeti yemiydik baya oldu
Leziz görünüyor
Teşekkür ederim evet çok güzeldi
Super
Afiyet olsun
Eline sağlık afiyet olsun
Çok güzel görünüyor