Selamlar😎
Huhu komşu komşuuuuğğğ😂 Nabersiniz Ey ahali Ey KS Halkı Ey Sayın adminlerimiz Modlarımız..Arkadaş havalar accık serinlesin ya valla gece yarısı terden uyanmak kadar rezil rüsva bir şey yok..Gündüz de aynı koalalar gibi koltuğa yapışıyoruz. Tabi ki de terden ve sıcaktan hakkım rahmetime kavuşmuşken sizleri unutmadım😂 Dedim gayve yanı (bknz @Denizdekihazine 'nin Sözlüğü) çay yanı böyle herşeyin yanına mis gibi yakışan muazzam leziz sütlü tatlılarla size geldim😎 İnsan bir "hoş geldin" der sizde hiç çıt yok yazık yakıştıramadım😑 ben tatlıları bırakıp kaçıyorum 😛
Mozaik Pasta

Tarihin gelmiş geçmiş en basit tarifli ve bir o kadar da leziz tatlısı ❤ tabi kakao seviyorsanız oh mis gibi yiyin gitsin.. elle parça pinçik edilen Petibör bisküvileri "kakao tereyağı süt ve şeker" karışımına ekleyip karıştırın. Dilediğiniz kaba dökün. Şekli nasıl olsun istiyorsanız artık 😛 tabi o kap dondurucuya konulabilen türden olmalı. Sonrası serin serin 3-5 dilim yutulan lezzet 😛😍Bunu hazır pudingle yapanlar da var bilginize.
Muhallebili Kadayıf

Arkadaşlar bu tatlıya bayılıyorum. Kavrulmuş Kadayıf arasındaki nefis ve yumuşak muhallebi..Immm😍😍Ağzım sulandı. Ya bugüne kadar hiçbir benceyi yazarken zorlanmadım bunda zorlanacağım sanırım 😂😂Hazır kavrulmuş Kadayıfla da yapılabilir fakat evde kendiniz kavurup yaparsanız daha leziz oluyor.
Supangle

Bir diğer bayıldığım tatlı😍😍 Kıvamı içindeki kakao ve çikolatanın muazzam ahengi..Tadı..Yedikçe yedirtiyor tek bir püf noktası var. Soğuk suyu kattıktan sonra iyice çırpmak gerekiyor😎 bunu da herkes bilmez😛😎
Sütlaç

Tarçının en çok yakıştığı tatlılardan biridir. Kıvamını herkes tutturamaz. Genelde kıvamında olsun diye pirinç unu kullananlar oluyor fakat olay sütün içine şekeri ve pirinci ne zaman ilave ettiğinize bağlı. 😎Şeker en son atılmalıymış mesela..usta tatlıcılardan öğrendiğim kadarıyla😛
Kazandibi

Bütün yemeklerde özellikle sarmada tencerenin dibini sıyıran ben bu tatlıyı ilk yediğimde tuhaf bulmuştum 😂 zaten hikayesi de az çok şuna benziyor. Tencerenin dibi tutuyor başka bir tatlı yapılırken..sonra da tatlıyı "Kazandibi" ismiyle yediriyorlar. Cidden kazanın dibini yiyormuş gibi hissediyor insan. Bu tatlının da yapım aşamasında ocaktaki ateşle teması önemli. Kazandibi için özel üretilen sahanlar var.
Magnolia

Bir dönemin en popüler tatlısıydı. Özellikle yeni gelinler kocişkolarına yapıp her yerde yayınlıyorlardı😂😂 tamam biz gençler arasında da baya sevilen ve yapılan bir tatlı. 🙈Çünkü bir muhallebiyle çok büyük bir iş başarmış hissi veriyor bu tatlı 😂😂 Çilek ve süslemek için alengirli bisküvileriniz "örn. oreo finger bisküvi, yulaflı bisküvi, burçak bisküvi, Petibör bisküvi" tamamdır Magnolyanız hazır. İsmi bile şahane 😂😂
Keşkül

Badem sever biriyseniz tam size göre bir tatlı. İçindeki badem ve sütün uyumu güzel. Hafif ve bir o kadar da yapımı pratik. Eski ismi Keşkül-ü Fukara😂 Tam biz öğrencilerin biz fukaraların garibanların tatlısı 😂😂içindeki bademi saymazsak😂😂
Değerli KS Halkına küçük bir not:
Listemdeki diğer tatlıları "Part 2" olarak paylaşacağım. Takdir edersiniz ki bütün bencelerimi yarı külüstür bir cep telefonuyla yazıyorum. Ve kolum kopuyor. İlginiz alakanız anlayışınız ve bencelerimi okuma tutkunuz için teşekkür ediyorum.
Başka bir bencede görüşmek dileğiyle, Hoşçakalın 🌸💫
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar