En üstünde o incecik, parlak ve çıtır katman, arasında bolca frambuaz, geri kalan her yerde çokça çikolata tam bir devlerin buluşması. Hadi o zaman buyurun tarife
Frambuazlı brownie malzemeleri:
- 150 gr tereyağı
- 250 gr bitter çikolata
- 4 yumurta
- 1 + 1/4 su b. (250 gr) toz şeker
- Yaklaşık 1 su b. (100 gr) un
- 4-5 yemek k. kakao
- Frambuaz
Yapılışı
İlk olarak tereyağını sos tenceresinde eritiyoruz eriyince ocaktan alıp çikolatayı ekliyoruz.

Çikolata eriyene kadar karıştırıp, kenara alıyoruz. Daha sonra yumurta ve şekeri iyice kabarana kadar mikserle çırpıyoruz
Soğuyan çikolatalı karışımı üzerine ilave edip homojen olana kadar karıştırıyoruz.

En son un ve kakaoyu eleyerek ekliyoruz ve mikserin düşük-orta arası bi devrinde sadece malzemeler bir araya gelene kadar karıştırıyoruz.

20x30 cm ölçülerde dikdörtgen bir kalıbı yağlayıp üzerine yağlı kağıt yerleştirip karışımın yarısını üzerine döküyoruz.

Arasına frambuazları döşeyip Kalan karışımı da frambuazların üzerlerini kapatacak şekilde yayıyoruz.
170 derece önceden ısıtılmış fırında 20-25 dk civarı pişiriyoruz.

Yapacak olan Kscanlara şimdiden afiyet olsun

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Kesinlikle çok iyi harika üzerine fazla konuşmaya gerek yok tadına bakmak istiyorum direk çay hazır zaten konum atayım sen kargo ile yolla olur mu
☺️
Görünüş olarak çok güzel ellerine sağlık 🌸
Genel olarak Frambuazlı pastaları kekleri sevmiyorum. İlk olarak pastada denemiştim ve pastanın çikolatasının kremasının lezzetinin yanında frambuaz çok mayhoş kalmış ve pastanın asıl lezzeti almıştı. Frambuazları ayıklayarak yediğimi hatırlıyorum.
ilk defa birisinin görüşüne yorum yazıyorum. Sen zıkkım ye :d
Aaa neden? çok kırıldım shsh
sinirlendim şaka şaka :d ama olsa yersin yani :d
Sinirlenecek durum nedir peki tanımadığın biri için nasıl böyle bir söylemde bulunabiliyorsun
Of off.. diyetler bitmiş hayata kaldığımız yerden devam ediyoruz demek 😄😄
Eline sağlık harika görünüyor.❤️
Diyet pazartesi başlıyor sali ikindi vakti son buluyor neyseki artik ofisteyim pazar gunahlari işlendi🤭
😄😄
Sanırım ben bugün aşerdim :D ne görsem canım çekiyor
Ellerine emeğine sağlık
😂😂😂
Başka başka şeyler görmem inşallah :D
Artık çikolataya hayır 🤦♂️ hastalığım için zararlı
Bunun vişnelisini ablamlar yapıyor mükemmel bir tat ve yanında bir iki top sütlü dondurmayla harika gidiyor
Ellerne sağlık seninde
Denedim ne böyle gözüktü nede tadı beklentimi karşıladı... Yemeyince dile bile geldi noldu gelsene gelsene demeye başladı hahahah
Ellerine sağlık güzel görünüyor emeğine de sağlık 🙂
Allahımm ağzımın suyu aktııı🤤🤤🤤Ellerine sağlık mükemmell 💋💃
Çok güzel olmuş görtünüsü bile iştah açıyor ellerinize sağlık
Cok tatli goeunuyoe. Cok tatli derken cok sekerli yani 😃
Çok güzel görünüyor afiyet olsun. Bir şey soracaktım bu yuvarlak çikolatalar hangi marka?
Altınmarka
Teşekkür ederim
Güzel uyumlu olmuş elinize sağlık
Harika emeğinize sağlık
Güzele benziyor denemek lazım
Çok güzel olmuş eline sağlık.
Off off off düştüm resmen harika ya
Ellerine sağlık 👍🏼☺️
O kadar iyi gözüküyorkiii 💕💕💕
Harika gözüküyor :d
Teşekkür ederim😎
Böyle görsellik görünce insanin canı çekiyor
Hastasıyım ya ldkf
Bizeneeeeee
Güzel tarif
Güzel olmuşşş
Güzel gözüküyor
Eline sağlık 😊
Off canım çekti laa
Canım çekti yaa.
Eline sağlık
Çok ağır gözüküyor
Kuvertür internettenmi
Senin elinden yemezsem olmaz.
Canim cekti
mükemmel görünüyor