Geçmiş Zaman Olur Ki: Okul Partilerinin Vazgeçilmez Yiyeceklerini Değerlendiriyoruz!

Herkese selamlar. Bu yiyecekleri yemek bazen çok kolay olmaz. Plastik tabak ya da çatal yarı yolda bırakır insanı... Bazen de sizin iştahınız yoktur bilemeyiz tabi. Ama en azından içlerinden birkaç tanesini sınıf ortamında tattıysanız öğrenciliğiniz biraz da olsa güzel geçmiş denilebilir.

Gönüllerin kralı bisküvili pasta, adeta bir elmas gibi parlayarak bakar sizlere.

Geçmiş Zaman Olur Ki: Okul Partilerinin Vazgeçilmez Yiyeceklerini Değerlendiriyoruz!

Adeta Leyla ile Mecnun gibi, Kerem ile Aslı gibi çok yakışır petibör ile puding. Bir ortamda bulunuyorsa bisküvili pasta, diğer yiyeceklerin ruhu azıcık yasta diyebiliriz. 9/10 veriyorum ben.

Bir şeyin her hali de güzel olabilir mi dedirten patates piyazı da göz kırpar bir yerlerden.

Geçmiş Zaman Olur Ki: Okul Partilerinin Vazgeçilmez Yiyeceklerini Değerlendiriyoruz!

Patatesin her halini çoğu insan seviyor biliyorum. Piyaz hali de soğanla ve tuzla falan birleşince ortaya muhteşem bir lezzet çıkıyor. Herkesin tabağında bir yer kaplayacaktır bu ürün.

Her annenin yapması üzerine vazife olan elmalı kurabiye

Geçmiş Zaman Olur Ki: Okul Partilerinin Vazgeçilmez Yiyeceklerini Değerlendiriyoruz!

Gerçekten bunu yapması kolay mı? Neden herkes bunu her buluşmada yapıyor bilmiyorum ama biraz alıştıktan sonra cidden tadı o kadar da kötü değil, bu hissi verebiliyor bizlere.

Tabakta en çok yer kaplayan ve varlığını mutlaka belli eden Kısır da bizlerle.

Geçmiş Zaman Olur Ki: Okul Partilerinin Vazgeçilmez Yiyeceklerini Değerlendiriyoruz!

Buna hiç yükselmiyorum. Ancak yine de seveni yok diyemem. Bizim evde pek kısır yapılmaz hatta hiç hatırlamıyorum o yüzden sanırım bir alışkanlığım yok. Ancak tabakta en çok bu yer kaplıyor, tercih etmezseniz de olur gibi :D

Görenlerin ağızları kulaklarına gelir, kapış kapış gider Yaprak Sarması

Geçmiş Zaman Olur Ki: Okul Partilerinin Vazgeçilmez Yiyeceklerini Değerlendiriyoruz!

Kesinlikle sihirli bir şeyler var bu yiyecekte. Herkesin ısrarla en baştan almasının yanı sıra, genelde ucuna pastanın kreması falan bulaşır. O zaman hafif ölçülerde üzüntü verir ancak yine de hiç arttığını ve eve geri döndüğünü görmedim yaprak sarmasının.

Sıcak sıcak aslında hiç de fena gitmeyen Gözleme, yolumu hiç gözleme :(

Geçmiş Zaman Olur Ki: Okul Partilerinin Vazgeçilmez Yiyeceklerini Değerlendiriyoruz!

Gözlemeler de fena olmuyor aslında bu tür ortamlarda. Tüketilmiyor da diyemem ancak yine de kendisini çok tercih edilen yiyecekler arasında görememekteyiz bu tür ortamlarda. Sebebi çabuk doyuruyor olması olabilir.

Çok çabuk tükettiğimiz, ama bazılarının da hiç sevmediği Sigara Böreği de var tabi.

Geçmiş Zaman Olur Ki: Okul Partilerinin Vazgeçilmez Yiyeceklerini Değerlendiriyoruz!

Yağ çok olunca mı bilmiyorum bazen insanın hiç yiyesi gelmiyor ancak çok iyi hatırlıyorum ilk okul zamanlarımda kapış kapış götürüyorlardı bunu. Abartılan bir lezzet diyebilir miyiz ne dersiniz?

Çakma çiğ köfte diyebilirim buna ama seveni de yok değil: Mercimek Köftesi

Geçmiş Zaman Olur Ki: Okul Partilerinin Vazgeçilmez Yiyeceklerini Değerlendiriyoruz!

Ben sevmiyorum bunu da kısır gibi. Yani belki yenir ama hiç aramam yokluğunu öyle bir şey bu. Radyoda denk gelince dinlerim ama özellikle gidip açmam dediğim bir şarkı gibi.

Kağıttan kalıplara koyulmazsa asla amacına ulaşamayacak olan Brownie kekler

Geçmiş Zaman Olur Ki: Okul Partilerinin Vazgeçilmez Yiyeceklerini Değerlendiriyoruz!

Bu keklerin özelliği dışarıdan alınmış gibi kek kalıplarında olması ve onu sıyırırken duyduğumuz o haz. Yoksa çok da bir olayı yok yani :D

Kimse asla yüzüne bakmaz, emeğe yazık gerçekten. Üzülürüm buna ben: Haşhaşlı Çörek

Geçmiş Zaman Olur Ki: Okul Partilerinin Vazgeçilmez Yiyeceklerini Değerlendiriyoruz!

Ya aslında çok fena değildir ama sürekli bir kısmı ısırılmış vaziyette bulurum bunu. Tıpkı çapkın insanların tek gecelik keyfi için ısırıp bıraktığı insanlar gibi :(

Kolanın gerçekten lezzetli olduğunu herkesin hissettiği nadir anlardan biri de buradır.

Geçmiş Zaman Olur Ki: Okul Partilerinin Vazgeçilmez Yiyeceklerini Değerlendiriyoruz!

Kimileri için paspaslar hazırlanmıştır, kiminin o gün sakarlığı üstündedir. Sonuç itibari ile kiminin lezzetle içtiği kola kimileri için üstünün batma sebebi olacaktır. Ama bu plastik bardaktaki kolanın lezzeti çok ayrıdır.

Daha çok elit ailelerin yapıp getirdiği düşünülen Rus salatası da sahnede gözükür.

Geçmiş Zaman Olur Ki: Okul Partilerinin Vazgeçilmez Yiyeceklerini Değerlendiriyoruz!

Bunu çok tercih etmeyiz aslında. Sebebi ise kısırda olduğu şekilde tabakta yer kaplaması, özellikle keklere falan bulaşması bakımından kişiyi zarara uğratabilir. Ama seveni de yok değil tabi.

Geçmiş Zaman Olur Ki: Okul Partilerinin Vazgeçilmez Yiyeceklerini Değerlendiriyoruz!

Yazımızı daha fazla uzatmayalım yoksa lezzetli çikolata topları, belki yerine göre mantılar, patlamış mısırlar, kırılan plastik tabak çatallar daha neler neler. Ama bunlardan birini okul ortamında tatmışsanız bence güzel bir öğrenciliğiniz olmuştur biraz da olsa.

Tüm bunları yapabilenlerin eline sağlık, yiyenlere ise afiyet olsun diyelim. Sizin favorilerinizi de paylaşabileceğinizi bildirerek yazımızı bitirelim <3

Geçmiş Zaman Olur Ki: Okul Partilerinin Vazgeçilmez Yiyeceklerini Değerlendiriyoruz!
Cevapla