Frambuaz ve çikolatanın ekşi-tatlı ahengi ve ortaya çıkan yumuşacık, lezzet bombası bir muffin. 😋 Pişerken evi öyle müthiş bir koku sarıyor kiiii, evdekilere mutfağın yolunu tutturur öyle söyleyeyim. Meyveli bir muffinden çok daha fazlası, denemenizi çok çok çok çokça tavsiye ederim. 😍
FRAMBUAZLI & ÇİKOLATALI MUFFIN
- 2 yumurta
- 2 su bardağı toz şeker
- 60 gram tereyağı, erimiş
- 3/4 çay bardağı ayçiçek yağı
- 1/2 su bardağı ekşi
- krema/ süzme yoğurt
- 1 su bardağı süt
- 2.5 su bardağı un
- 1 paket kabartma tozu
- 1/2 çay kaşığı karbonat
- 1/2 paket vanilin
- 1 tutam tuz
- 140 gram bitter çikolata
- 200 gram donmuş frambuaz
Yapılışı
- Yumurta ve şekeri iyice kabarana kadar 4-5 dk mikserin en yüksek devrinde çırpıyoruz

- Sırasıyla tereyağı, ay çiçek yağı, ekşi krema ve sütü ekleyip, karıştırıyoruz.
- Başka bir kapta un, kabartma tozu, karbonat, vanilin ve tuzu harmanlıyoruz.

- Sıvı karışımın üzerine eleyerek ekle ve mikserin en düşük devrinde sadece malzemeler bir araya gelene kadar karıştırıyoruz.
- Ardından irili ufaklı doğranmış çikolatayı da ekleyip spatulayla malzemeleri bir araya getiriyoruz.

- En son çok az una buladığımız frambuazları içine atıp, çok hırpalamadan karıştırıyoruz.

- 200 derece önceden ısıtılmış fırında 5 dk pişiriyoruz.
- Daha sonra 180 dereceye düşürüp 25 dk civarı içi tamamen pişene kadar pişiriyoruz

Yapacak olan kscanlara şimdiden afiyet olsun💜
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Selam 💘
Yaa ekşi tatlı uyumu dedin beni kalbimden fethettin 😍😍😍 en sevdiğim uyum olabilir.
Üstelik bu muffinler amaan zaten küçük bir şey olmaz diye yemeye başlıyoruz dur durak bilmeden yiyoruz yiyoruz geliyor kilolar 😑
Eline emeğine sağlık bence tarifi için teşekkürleer bizim frambuazlar çıksın denemek lazım 🥳🥳🥳🌸
Bayramdan bugüne dek süregelen duygu sömürülerim, triplerim ile dün gece baklava açtırmayı başardım, şu an kimseyi geri sokamam mutfağa :D
2 gün geçsin yaptırırım ben bunu :D
Eline sağlık :)
ben niye yapıyorum? o kadar yapılmışı var gönder :d
Alo mng kargo :)))
frambuazı nereden aldın bimde satılıyor mu sfg eline sağlık
Ben migrostan aldım ama bimde de var
Teşekkürler 😇
Obez yaparsın sen insanı kdkkd Tam odaklanıyorum yağ yakmak için Bence'n dikkatimi dağıtıyor.🤤
:)))) bu da yağ yakar
O zaman yenir.
Yanına çay uff efso
Hepsinin üstüne kahve benden
Oooo tamam baş ağrıma da iyi gelir
Şıp diye geçsin.
Şimdi patates bağlıycam kdkdkdkd
Ah, telefonu da bırak geçene kadar. Yorulmuşsun belli ki
Frambuazlı tatlıları çok sevmem ama nedemse aşırı yapasım geldi şu an, görüntü beni kendine çekti tat olarak da güzeldir tahminimce, ellerine sağlık 🤤
Off muthiş görunuyorlar annem yapardı çok özledim 😞 midem kazındı pastaneye gidip dandik keklerden alayim bari napayim 😞
Harika bir şey. Tek kapta da kek gibi pişirilebilinir.
Ayyyyy ellerinize saglik, cok enfes gozukuyorlar 😍😍 kalkip yapasim geldi , ne yalan soyliim😀
Waow ben bayılırım buna ya fırsatını bulduğumda yerim her zaman. Eline sağlık.
oy oyyy oy super gorunuyor paylasim icin tesekurler.
Harika görünüyor yemiştim sanki daha önceden de hatırlayamadım 😄😄
Tadı çok iyi oluyor hele birde yaban mersini koyunca
Ama çok güzel duruyor bu yaa🥺ekşi dedigin ne ve krema/suzme yogurt miktarini belirtmemissin asagi mi kaydi yazarken acaba tam anlamadim
Ya evet kaymıs eksi krema veya yogurt
Ya sen bu tarifleri nereden buluyorsun..
İnan bana ekseriyetle "En sevdiğim" şeyleri yapıyorsun 🙈☺👌
Eline ve emeğine sağlık :)
Bazen uydurmasyon bazen deneme :)))
İyi de büyük çoğunlukla hep mi sevdiğim şeyler olur..
Yeme içme konusunda ki uyumumuz gerçekten de süper :) 😂
Yok sen Kelle yemiyosun :))))
😂😂 Çok fenasın ya, nereden aklına geldi şimdi bu 🤪
Aramızda bir kelle fark olsun tabi bea 🙊😂😂😂
Muffin üzerinde kırmızı ve siyah lekeler var gibi duruyor
Tarifi okudunuz mu?
Ellerine sağlık <3
Frambuazı eritmeden atmışsın, tadını bozmuyor mu?
Hayır hiç bozmuyor
Tamamdır, teşekkürler 🙆🏻♀️
mükemmel paylasim okurken bile kilo aldim :D eline saglik
Ellerine sağlık alayım ordan bir parça ohh miss gibi
Olsa da yesek :) açım aç
Canım çekti😋 deneyeceğim mutlaka
Olsasa yesek canım çekti
Çok lezzetli görünüyor.
Yapacak olan kscanlara şimdiden afiyet olsun
Valla canım çekti. Eline sağlık.
Çok güzel görünüyor ellerine sağlık 🙂
Eline sağlık harika görünüyor
Harika görünüyor olsada yesem
Çok güzel olur gerçekten
Aldım tarifi teşekkür ederim
elinize sağlık güzel olmuş.
Güzel görünüyor
Ellerine sağlık iştahım açıldı genee😄❤
Çok güzel görünüyo😍
çok güzel gözüküyor mutlaka deneyeceğim
Süper görünüyor haftaya yaparım :)
Eline sağlık
Eline sağlık.
Ellerine saglık deniyecegim 😘
Cok guz
Eline emeğine sağlık
Denemek isterim
Güzel