Bence hepimizin sevdiği bir lezzetdir donut. Tamam bizim mutfağımıza ait olmasa da zamanla hepimizin damak tadına hitap ettiği kesin..netice de çikolata herşeye yakışıyor o yüzden yumusacik ev yapımı nefis bir donut tarifim var
Malzemeler
- 300 ml ılık süt
- 50 ml ılık su
- 1 tane küp yaş maya
- 1 cimdik tuz
- 1 su bardagi toz seker
- 80 gr eritilmis ılık tereyagi
- 2 yumurta
- 2 paket vanilya
- 750 gr un (yaklasik 7,5 su bardagi)
Üzeri için
- beyaz ve sütlü çikolata
Yapılışı
- Ilık süt, su,margarin,yumurta, maya ve seker yoğurma kabına alıp iyice bir birine karıştırdıktan sonra kalan malzemeler eklenerek kulak memesi yumusakliginda bir hamur hamur yoğrulur
- Hamur oklava ile 1,5 cm kalınlığında açılır
- Genis agızlı bir bardak ile kesilir ortasi ise kucuk icecek kapaklari boyutunda bir seyle kesilebilir,tüm hamur bu sekilde yapildiktan sonra yagli kagıdın üzerine alınır kestigimiz parçalar ve burda 15 dakika daha bekletilerek mayasinin gelmesini bekliyoruz

- Hamurumuzun mayasını beklerken çikolataları benmari de eritiyoruz

- mayasi gelen hamur ısınmış yağda orta ateste her iki tarafida esit sekilde yakmadan kizartıyoruz

- Donutları çikolataya batırıp istediğiniz şekilde süsleyebilirsiniz.

Yapacak olan Kscanlara afiyet olsun💜
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Bunu yurtdışında yedim ve inanılmaz derecede hafif ve yoğun koku, aromaya sahipti..
En ufak bir yağ çekmeyi bırak, hamur olarak da hafifti.. (İsim vermeyim buraya da açmış o ünlü marka)
Eminim bu da öyledir, güzel görünüyor..
Eline ve emeğine sağlık 😋
.
Bir birinden renkli ve güzel bu tatları bir türlü sevemedim.
Tuzlu olanlar hep favorim kalacak sanırım.
.
Süper görünüyorlar. Ellerine sağlık. Ben bunun biraz hafifini yapıyorum yağda değilde fırında yapıyorum. Çok güzel oluyor. 🤗
Aynı tarifle fırında mı yaptınız?
Aynen öyle. Sadece tereyağ yerine sıvıyağ kullandım.
Tamam teşekkür ederim. Deneyeceğim.
Hep denemek istediğim ama kısmet olmadığı için yapamadığım bir lezzetti. Tarifi kaydettim inşalllah en kısa sürede denemek istiyorum.
Göz alıcı, iştah açıcı emeğine sağlık donutuna bereket
eee şimdi canımız çekti ama napicaz 😏 ellerine sağlık güzel görünüyorlar 🥳
Bizde yetenek yok ki sadece yapanlarınkine bakıyoruz 😒
eline saglik sekerli, tatli seyler sevmem ama sevenlerin yapabilecegi bir tarif gibi duruyor :)
Ayy çok sağol böyle şeyler görmek istiyoruz KS de yarın sabah denicem 💙
Deneyen var mı tadı nasıl uzun zamandır denemeye fırsat bulamadigim bir tat yapmaya değer mi😅
Amerigi lalar yiyor ben gambilda izliyom.
Ben givi adamlara nasip degil
Eline sağlık güzel görünüyor
bu arife günü dağıtılar ekmeğe benziyor
Donat ı çok denemek istiyorum
Çok güzel olmuş,çok sağ ol.
emeğine sağlık güzel paylaşım teşekkür ederim
Ben sevmem ama çocuklarım bayılıyor buna
Çok güzel gözüküyor elinize sağlık.
Çok güzel görünüyor.💖
Gerçek donut gibi olurmu acaba?
Bir türlü alışamadım donata
Canım çekti şimdi
oyuncak gibi duruyor
Bana bile sevdirecek gibisin bunu 🤣
ayyy yarın yapıcamm
Olsa da yesem şimdi
Süper olmuş
Çok güzel görünüyor
Off çok iyiiii
Teşşekürler çok yardımcı oldun
Woowwwww...
Donuk severim
İştah açıcı.
elinee sağlıkk
Pek sevmem