Selam. ✨
Geçen yazdan itibaren çok ünlü olan bir tatlı tarifi ile sizlerleyim. İncecik hamuru ile sizi çikolataya doyuracak bu tarifin yapımına geçelim.👇💛
İzmir Bombası
Malzemeler
Hamuru için
- ½ çay bardağı su ⠀
- ½ çay bardağı sıvı yağ
- 1 yemek kaşığı şeker⠀
- 1 paket vanilin ⠀
- 1.5 Su Bardağı Un ⠀
- 315 gr nutella
İçi için
- Nutella
Hazırlanışı
- Su, sıvıyağ, şeker ve vanilini bir kaba alıp karıştırın.
- Hamur kıvam alıncaya kadar yoğurun.

- Hamuru buz dolabında yaklaşık 10 dakika dinlendirin.
- Buz dolabından çıkardığınız hamuru cevizden az daha küçük parçalara ayırıp yuvarlayın.
- Bezelerin üzerine streç film kapatarak yaklaşık 15 dakika daha dinlendirin.
- Dinlendirdiğiniz bezeleri merdane yardımıyla açın.
Not: Çok aşırı kalın ya da çok ince açmayın. Kalın olursa kurabiye gibi olur ince olursa patlar.
Not: Açarken un kullanmanıza gerek yok yağlı ve yumuşak bir hamur olduğu için çok kolay açılacaktır.
- Çikolatayı sıkma torbasına alın ve sıkma torbasının ucunu kesin.
- Bezelerin içine çikolatayı sıkın ve boğaça gibi kapatın.

- Bombalarınızı yağlı kağıt ile hizzaladığınız tepsiye dizin ve 220 derece fanlı fırına koyup yaklaşık 6 dakika pişirin.

Not: Gözünüz fırında olsun her fırın aynı olmadığından pişme süresi aynı olmayabilir.
- Fırından çıkarıp servis edin.


Afiyet olsun <3
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
Bir düşman ancak Bu kadar güzel olabilir
Ellerine sağlık, harika görünüyor :)
Bu lezzeti daha önce çok duydum ama yapmaya hiç fırsat bulamadım. Hatta malzemeleri bile aldım yapmadım 🤣en kısa sürede yapım bende ne tatmış merak ettim ellerine sağlık afiyet olsun
Yap bize de gönder
Merhaba,
Ellerine sağlık çok güzel görünüyor. Tam bugün düşünüyordum tarifini, çok iyi oldu diyebilirim. :)
İsminde İzmir geçen bir şeyi yiyemem 😂 Her şeyi kendi içinde isim vermeye çalışmaları bir miktar itici 😐
çok ağır bir aparatif bence İzmir’de yaşamama rağmen sanırım 1 kez falan yedim 😊
1-2 tane ile insan 6-7 baklava yemiş gibi oluyor evet :D
birde bu sıcakta yenmez fena yakıyor
Bir Izmirli olarak sana tam puan veriyorum. Hamuru incecik olmuş çikolatası efsane akışkan. Aynı Çelebideki yediğim gibi helal olsun herkes yapamaz
2-3 ay önce Bodrum’a gelirken kardeşimle İzmir’de yemiştim. Biskremin büyüğü gibiydi, biraz sıcağı gibiydi. Güzeldi😊
Kucuk bir puf nokta once kuru malzemeleri karistirmak lazim sonra sivilar eklenince daha guzel form alıyor
bunlar çok tehlikeli insanın iştahını açıyor o yüzden tatlılara hiç niyetlenmiyorum :D
Cok güzel görünüyor şekeri hayatımdan çıkarmasam muhakkak denerdim. Paylaşım için teşekkürler 😊
İzmir bombayı biri daha vermişti denemiştim güzel baya
İlk kez duydum. Türkiye’ye gelirsem yazdım bunun adını tatacam
İçinde İzmir geçen her şeyden anında soğurum. Özgü olma, özel olma çabalarından tiksindim
bundan bir tane yediğimizde yakabilmek için kaç dk koşmak gerekir acaba
Çok ağır geliyor bana ya bir tanede tıkanıyor umrum
Çok güzel görünüyor. Hamuru incecik olmuş, iç malzemesi bol ve şekilleri de çok güzel. Herkes beceremez bunu. Ellerine sağlık 🌺
İzmir bombasını tek geçerim o kadar mı güzel olur bir tatlı 1 tanesi 5 lira ama evde yapıyorum ben bence daha ekonomik
Hazır olanlarını tavsiye etmem. Ev yapımı güzel oluyor. Tavsiye ederim.
Ciao🦇🍀
Hiç denemedim ancak süper duruyor, ellerine ve klavyene sağlık 💕.
Bundan hiç yemedim gidip yerinde yiyeceğim bakalım nasıl bir şeymiş
bir bombaya 5 lira vermeye gerek kalmadı saolsın bacım
Çok güzel duruyor ben yaptığımda olmamıştı 😒
Bu tarifi denemeye ne dersiniz? :)
Olabilir ben hamuru ayarlayamadım kalın oldu
Eline sağlık, bu lezzete düşüyorum :))
Mutlaka yapıcam bunu teşekkürler
Çok kez denedim asla tutmuyor
Güzel olmuş elinize sağlık
Önizleme aynı patates gibi duruyor
Önizleme aynı patates gibi duruyor
Güzel lezzetli görünüyor eline sağlık.
saol teşekkürler 🙂🙂🙂
ellerine sağlık süper olmjuş
Hazır almaktansa denemek lazım elinize sağlık :D
Üffff kesin yapıcam. Acayip lezzetli duruyor 😍
Arkadaş sen neymişsin be. Ellerine sağlık
Hiç tatmadım , umarım bir gün yerim.
Eline sağlık :) kalorisi de kendi gibi bomba :D
Kalorisi baya yüksek ama değer buna 🙈😅
Eline sağlık canım 😊
Ooo süper eline sağlık 😂
Yapması çok sıkıcı bence 😃
Güzel yapan vardı da biz mi sevmedik xd
Çok güzel görünüyor 😍
Denemek lazim güzel gözüküyor
Hamur işlerinden uzak duruyorum abla
eline sağlık güzel olmuş...
Bayaaa iyi
Bi denenir
Patates zannettim ha
Güzel eline saglik
Çok severim bunu
bunu yiyince patlamayalım abıla...
Muthis gorunuyor
2 tane yedikten sonra bir bidon dikerim
diyetteyim neden bu karsima cikiyor offf
Kesinlikle tatmak isterim.
Bunu yapma bize çok tatlı :)
Çok seviyorum bu tatlıyı
Daha önce yaptım
Daha önce yemistim beğendim bu tarifi